Online apps apps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Axa bank is Crelan geworden en wil mij registreren op crelan home banking maar telkens als ik de richtlijnen volg en de app wil installeren krijg ik de melding:
dit google account is nog niet aan een apparaat gekoppeld. Open de Play store app op je apparaat voordat je de app installeert. Ik had ook home banking op
mijn telefoon(android) maar daar krijg ik de melding: je apparaat is niet compatibel met deze versie. Weet iemand wat het probleem zou zijn?

Dank bij voorbaat
 
Normaal gezien kreeg je van AXA de voorbije weken/dagen een heleboel documentatie en brieven die alles uitleggen én gegevens hoe je de helpdesk van Crelan/AXA kan contacteren.
Dit is zo specifiek en gevoelig dat ik je zou aanraden daar te rade te gaan. Op een forum als het onze zal dit, gezien het eenmalig en specifiek opzet van AXA en Crelan voor de samenvoeging, toch wel erg moeilijk zijn.
 
Je schrijft "de melding: je apparaat is niet compatibel" dat wild zeggen dat uw apparaat te oud is geworden en dat de juiste Android vereiste, die je niet hebt je moet ik.
voor de Crelan Mobile App moet je Android 8.0 en hoger hebben .
dit is toch de app waar over je spreekt
 
Hoe bedoel je dat ? Ingelogd zijn met een Google account op een PC zie ik niet meteen gebeuren ...
Bedoel je dat je login voor Crelan Homebanking en degene die je nu wil registreren in Mobile Banking dezelfde moeten zijn ?

Uit de vraag van TS meen ik echter af te leiden dat hij géén PC gebruikt voor banking...
 
om de app Crelan Mobile te kunnen in te stellen op je smartphone moet je enkel uw kaart met kaartlezen hebben

ik bedoelde om de app te kunnen installeren van op een pc
als je op website Play store, daar op instelleren klikt. moet het de zelfde account zijn op de 2 apparaten het zelfde zijn (smartphone & pc)
anders krijg hij/zij deze "melding dat dit google account nog niet aan het apparaat is gekoppeld"


ik zelf kan mijn toestel selecteren als ik op installeren klikt op de Play store website (zie afbeelding)
1718093541758.png
 
Laatst bewerkt:
je bent me kwijt : Crelan Mobile App installeren van op een PC ? Kan ik me niks bij voorstellen... Dat doe je toch gewoon vanuit de Play Store meteen op de smartphone ? Waarom moeilijk als makkelijk ook kan ?
 
als ik naar zijn eerst bericht lees #1 dan haal ik daar 2 dingen uit.
1 =dat zijn apparaat te oud om de Crelan Mobile App er op te installeren .

2= daarna schijf hij " google account is nog niet aan een apparaat gekoppeld" dit verwijs dat hij van op een andere apparaat bezig was met een account dat niet op zijn apparaat aanwezig was om Crelan Mobile App te installeren.
 
Heb een box gekregen van de bank om mij te registreren zonder die app maar eens gekeken op mijn pc en daar merk ik dat ik geen enkele app meer kan downloaden en ook dat mijn telefoon te oud is om mij bij home banking te registreren
 
bij Samsung heb je al voor 169€ een A15 wat een heel goed toestel is ,ik schrok er zelf van zeker de camera 👌
ik ken u budget maar hoe hoger het getal achter de A staat hoe beter het toestel is
en je bent best een te nemen dat of wel 2023 of 2024 is op de markt is gekomen omdat deze langer updates krijgt dan een oudere
dat kan je zien via de website https://www.coolblue.be/ het is niet dat je hem doorom daar moet kopen ,maar gebruikt de website als info in te winnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan