AnyBurn

Freeware AnyBurn 5.6

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Skippy heeft een nieuwe software toegevoegd:

AnyBurn - Lichtgewicht CD/DVD/Blu-ray brandtool met veel functies aan boord

FEATURES
  • de meest voorkomende image-bestanden branden (ISO, .DVD, .BIN/.CUE etc.)
  • bestanden en mappen direct naar disc branden
  • Audio CD's maken van muziekbestanden (mp3, flac, ape, wma, etc.).
  • Image-bestanden aanmaken van je harde schijven of CD, DVD, BD.
  • Audio CD's rippen naar mp3, flac, ape, wma, wav bestanden
  • Kopiëren met de sector by sector methode.
  • Image-bestanden converteren naar andere formaten.

[ATTACH type="full"...

Lees meer over deze download...
 
Stel : je hebt een map met een videoindeling. Dus een AUDIO_TS en VIDEO_TS map.
Hoe maak ik daarvan een ISO zonder eerst op schijf te branden.
Je hebt diverse programs die van DVD een ISO kunnen maken, maar heb nog niets gevonden om dit te doen zonder eerst een DVD te branden.
Ook dit programma vraagt me direct vanaf welke speler dit moet gebeuren. Maar niet van welke mapinhoud.
 
wil je AUDIO_TS en VIDEO_TS opslaan als een .iso bestand zonder te moeten branden dien je PowerIso of UltraIso te gebruiken ..let op deze iso's zijn niet opstartbaar !

240171
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Ik doe eens een test met Poweriso.
Helaas Op de site van Poweriso proberen op te halen. Windows Defender houd het tegen en zegt een virus gevonden te hebben en download verwijderd te hebben.
Ultraiso is een betalend programma. Zou liefst een gratis programma hebben. Heb dat heel zelden nodig en bijgevolg daar geld voor uitgeven doe ik het liefst niet.
 
ook met anyburn kun je de AUDIO_TS en VIDEO_TS opslaan als een iso .. je dient in anyburn dan voor "image van bestanden/mappen maken " te selecteren en vervolgens te navigeren waar deze bestanden opgeslagen zijn ..heb het hier juist zelf gedaan en dit lukte dus ook gewoon maar wederom is deze iso niet opstartbaar !
240172
 
ook met anyburn kun je de AUDIO_TS en VIDEO_TS opslaan als een iso .. je dient in anyburn dan voor "image van bestanden/mappen maken " te selecteren en vervolgens te navigeren waar deze bestanden opgeslagen zijn ..heb het hier juist zelf gedaan en dit lukte dus ook gewoon maar wederom is deze iso niet opstartbaar !
Bekijk bijlage 240172

Wat bedoel je juist met "Is niet opstartbaar" ? Als ik op de iso dubbelklik, gaat bij mij Nero open.
Als je op een dvd bestand klikt die een menu heeft gaat hij inderdaad niet open als je kiest om af te spelen met mediaspeler. Dus niet goed om hiermee iso door te spelen.
 
deze zijn niet opstartbaar omdat dus het cd/dvd opstart bestand ontbreekt in deze iso .. heb je tevens zelf al bemerkt dat zulke film bestanden wel bewaard kunnen worden als iso's maar dat niet open ga in je media speler omdat dus het opstartbestand ontbreekt .!

hier kan ik de poweriso v7.4 x64 bit wel ophalen en geeft de defender hier geen melding ...

240173
 
deze zijn niet opstartbaar omdat dus het cd/dvd opstart bestand ontbreekt in deze iso .. heb je tevens zelf al bemerkt dat zulke film bestanden wel bewaard kunnen worden als iso's maar dat niet open ga in je media speler omdat dus het opstartbestand ontbreekt .!

hier kan ik de poweriso v7.4 x64 bit wel ophalen en geeft de defender hier geen melding ...

Bekijk bijlage 240173
240174
 
hier se .. probeer deze dan eens op te halen !
 

Bijlagen

  • PowerISO7-x64.zip
    4.9 MB · Weergaven: 200
Stel : je hebt een map met een videoindeling. Dus een AUDIO_TS en VIDEO_TS map.
Hoe maak ik daarvan een ISO zonder eerst op schijf te branden.
Je hebt diverse programs die van DVD een ISO kunnen maken, maar heb nog niets gevonden om dit te doen zonder eerst een DVD te branden.
Ook dit programma vraagt me direct vanaf welke speler dit moet gebeuren. Maar niet van welke mapinhoud.

Heb je hier iets aan zojuist opgenomen met een screenrecorder.

 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan