Mik Medewerker Forumleiding 3 mei 2019 #16 Skippy zei: Heb je hier iets aan zojuist opgenomen met een screenrecorder. Klik om te vergroten... Bedankt, dit heb ik al gedaan, Qtex heeft me de info al doorgestuurd. Maar, als het een film is met een menu, dan start die niet op.
Skippy zei: Heb je hier iets aan zojuist opgenomen met een screenrecorder. Klik om te vergroten... Bedankt, dit heb ik al gedaan, Qtex heeft me de info al doorgestuurd. Maar, als het een film is met een menu, dan start die niet op.
Quit Steunend lid Vip Lid 1 dec 2021 #17 PhilipV heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: versie 5.2 technische update Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
PhilipV heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: versie 5.2 technische update Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 28 jan 2022 #18 PhilipV heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: versie 5.3 Split grote wim esd bestanden automatisch bij het aanmaken van een bootable usb stick. Verbeterde support voor DMG bestanden. Enkele minder ernstige bug fixes en funktionele verbeteringen. Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
PhilipV heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: versie 5.3 Split grote wim esd bestanden automatisch bij het aanmaken van een bootable usb stick. Verbeterde support voor DMG bestanden. Enkele minder ernstige bug fixes en funktionele verbeteringen. Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 16 jul 2022 #19 Tuts heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: Software update: AnyBurn - Verbetert de ondersteuning van WIM- en ESD-bestanden. - Enkele kleine bugfixes en verbeteringen. Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
Tuts heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: Software update: AnyBurn - Verbetert de ondersteuning van WIM- en ESD-bestanden. - Enkele kleine bugfixes en verbeteringen. Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 19 mrt 2023 #20 PhilipV heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: Software update: AnyBurn 5.6 is een update voor de cd en dvd brander die een donkere modus brengt en kleine verbeteringen. Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...
PhilipV heeft AnyBurn bijgewerkt met een nieuwe update: Software update: AnyBurn 5.6 is een update voor de cd en dvd brander die een donkere modus brengt en kleine verbeteringen. Klik om te vergroten... Lees meer over deze update...