Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met alle respect voor je mening hoor telerke!!! Wat betreft virusbescherming voor mac was dit inderdaad vroeger het geval dat een anti-virus overbodig was. Apple raad nu zijn gebruikers echter reeds zelf aan een anti-virus te gebruiken ;-)
Enigszins verborgen op hun site en zonder daar verder ruchtbaarheid aan te geven, liet Apple op 21 november vorig jaar weten
dat het ‘het gebruik van verschillende antivirushulpmiddelen stimuleert, zodat virusschrijvers meer dan één applicatie moeten omzeilen
en het schrijven van virussen dus moeilijker wordt'. Daaronder noemt het expliciet een drietal antivirusproducten die Mac-gebruikers
kunnen overwegen:
Intego VirusBarrier X5, Symantec Norton Anti-Virus 11 en McAfee VirusScan. Overigens alle drie betaalde producten.
Dat is het eerste wat ik hoor dat Apple een virusscanner aanraad voor Mac gebruikers
Ach, dat deed Apple 4 jaar geleden al Apple adviseert voor het eerst antivirus - news - ZDNet.be
Een oud artikel van 2008, kan je een artikel boven brengen van dit jaar 2012, liefst van Apple zelf.
Ja hoor, ik ben altijd zéér tevreden geweest over mijn Mac's.