Androïd

Status
Niet open voor verdere reacties.

G. Zwiers

Steunend lid
Vip Lid
L.S.,
Bestaat er (nog) een EPUB-reader voor mijn Androïd 5 tablet?
En zo ja, waar te downloaden?
 
Als je de Play Store op het toestel zelf doorbladert en zoekt naar "e-reader" krijg je er een enorm aantal te zien.
Je kan bij elk van de apps altijd zien of hij geschikt is voor het toestel van waarop je zoekt ... zo moet je er zeker nog vinden.
 
PhilipV,
De TS draait een ver verouderde Android 5. Dan is het aanbod wel al een pak kleiner dan wanneer je een recente Android versie draait. Maar je hebt wel gelijk, TS moet zijn Google Play Store openen en daar e-reader in de zoekbalk ingeven en kijken welke er tevoorschijn komen, zijn er meerdere, kies dan best deze met de hoogste score. Die scores zijn een referentiepunt. Die zijn betrouwbaar, omdat jij als eindgebruiker daar ongedwongen je mening kwijt kan.
 
Moon+ Reader Pro v4.0 moet volgens mij zeker lukken.
Zou kunnen MIK, weet je ook toevallig tot welke versie deze reader terug gaat? TS werkt met Android 5 wat al enkele jaartjes niet meer ondersteund word door Google.
 
Heb dat nog gedraaid op een volgens mij Android 4. Als het niet meer te vinden is, denk ik dat ik U de installatie kan bezorgen. Was gratis. Geef eventueel een pb met Uw mailadres en ik bezorg het U.
 
Moon reader.JPG


Staat nog altijd op Spotnet.
 
MIK, niet iedereen heeft spotnet he moatje. Wij hebben dat wel, maar niet iedereen heeft een spotnet account he.
Vandaar ook mijn voorstel om het via mail door te sturen. Maar de rar hieronder kan uitgepakt worden en dan op de tablet gezet. Dit laten lopen en proberen maar.
 

Bijlagen

  • Moon+ Reader Pro v4.0 Preview.rar
    8 MB · Weergaven: 109
L.S.,
Dank u allen zeer. Mij probleem(-pje) is hiermee op gelost.
Met Moon+ kan ik nu Epub-bestanden (en PDF-) openen en lezen op mij oude 7" Samsungtablet.
Heeft deze toch nog een leuke functie naast onder andere een weer-app en een nieuws-app.
Nogmaals dank en met vriendelijke groet,
Gerard.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan