Smartphone Android versie controle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik werk met de volgende : Sony XPeria XZ2 - H8324 compact model
Deze heeft nog steeds versie 10

Maar ik heb gezien dat er sinds 2020 de versie 11 aanwezig is.

Hoe kan ik mijn toestel upgraden ?

FLAMINGO 🤓
 
Dat weet ik, maar dat lijkt me niet iets voor flamgen/flamingo. Hij schrijft regelmatig dat hij niets weet van pc’s.
Als hij wat verkeerd doet met het installeren van LineageOS, dan kan hij niets meer doen met zijn Sony smartphone. Hij kan hem daarna enkel nog als onderzetter gebruiken voor zijn biertje.

Wat kan hij wel doen? Doorgaan met Android 10 of een nieuwe smartphone kopen.
 
dat is zeker wat je moet na gaan als je een nieuwe smartphone tot hoelang gaat je updates krijgen
dit kan je zie op de website van coolblue.be of nl daar geven ze weer tot hoelang de smartphone die je wild kopen update krijgt zoals als VB Apple iPhone 14 Pro Max krijg tot September 2028 updates
maar je hoef daarvoor niet bij coolblue.be een smartphone te komen
 
Besten,

Ik werk met de volgende : Sony XPeria XZ2 - H8324 compact model
Deze heeft nog steeds versie 10

Maar ik heb gezien dat er sinds 2020 de versie 11 aanwezig is.

Hoe kan ik mijn toestel upgraden ?
Als je het beroemde horrorspel Garten of Banban 4 Mobile wilt vinden, biedt de https://getmodnow.com/garden-of-banban-4.html -website je naast de games ook goede applicaties op de telefoon.
FLAMINGO 🤓
Om je Xperia XZ2 Compact te upgraden naar Android 11, ga je naar instellingen > controleren op updates > download en installeer indien beschikbaar de nieuwe versie.
 
Zal niet pakken ...

[citaat]
De Sony Xperia XZ2 Compact kan worden geüpgraded naar Android 10. Dit is de laatste officiële Android-versie die beschikbaar is voor dit telefoonmodel. Er is geen update beschikbaar voor Android 11 of een hogere versie.
[einde citaat]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan