Status
Niet open voor verdere reacties.

het is inderdaad tegenwoordig zo dat je nieuwe provider ( zij het nu voor internet, telefoon of iets anders ) zich belast met de taak van het opzeggen bij de vorige zonder dat je verbreking dient te betalen; concreet wil dat zeggen dat je nieuwe provider de overname meldt aan de oude en op het einde contract overneemt. je gaat dus wel tot einde contract op je oude blijven.
 
Heb je digitale tv?
Bij digitale tv over een telefoonlijn telt deze ook mee met het dataverkeer.
Dit gebeurd niet als u digitale tv over kabel gebruikt.
 
Heb je digitale tv?
Bij digitale tv over een telefoonlijn telt deze ook mee met het dataverkeer.
Dit gebeurd niet als u digitale tv over kabel gebruikt.

TV langs de telefoon, wordt dat niet enkel aangeboden door Belgacom?
Belgacom TV kun je enkel krijgen met Skynet als provider.
 
ik heb ook euphony. Geen problemen hier.

Let wel op. Heeft iemand anders je login of passwoord niet kunnen bemachtigen?????

Anders andere login vragen.
 
Ik wacht nog op antwoord van euphony.
De facturatie vorig jaar niets dan problemen mee gehad.
Ook heeft de vertegenwoordiger na te horen dat ik geen belgacomlijn had in alle talen gezwegen, dus 85 euro aan mijn been om de telefoonlijn terug te activeren (de geniepigaard go..erd..me
Vorig jaar 5x netwerkproblemen, meest recent in november, maar goed, dat kan aan belgacom liggen.
En nu weer dit?
Eerst hebben ze het over mijn draadloos.
Heb ik niet.
Als er een beveiligingslek is zit het lek in hun eigen netwerk.
Dan moet ik die overdownload niet betalen.
Ik betaal per overschrijving.
40 euro zullen ze hebben, en geen cent meer.
Het is tenslotte mijn schuld niet.
En mijn passwoord weet zelfs mijn vrouw niet (ze onthoud het niet).
Hoe zou er nu iemand dat kunnen hebben.
Ik las net nog in chips (pc magazine) van oktober dat vista veiliger is dan xp, en ik heb reeds een aantal maand pctools anti virus.
Voorts frequent scannen met mbam, ad aware, pc anti virus, super spyware en minder frequent nog enkele scanners.

Vreemd genoeg, voorheen had ik nooit virusscanners, en ook nooit problemen.
Het is alsof die virusscanner problemen aantrekt als een magneet.
 
O ja, mijn wachtwoord heeft de technieker van euphony eens door de telefoon genoemd, iets wat hij normaal niet mag doen.
Hij zei het zelf nog, 'normaal mag het niet door de telefoon...

JW, ik heb net mijn wachtwoord veranderd in dat van vroeger bij tele2.
Als dat het probleem is moet het nu opgelost zijn (hoop ik.
We zullen zien.
Dan moet ik niet de rj45 uit te trekken en bellen naar euphony zoals eerder werd aangeraden.
De opleg voor extra download kunnen ze wel naar fluiten.
Mijn schuld is het niet dat hun beveiliging lekt.
 
Dat het zwak was wist ik hoor, geen hoofdletters, geen cijfers.
Ik heb de gewoonte om het wachtwoord van de provider zelf te houden wat hier nu ook het geval is.
Als het een zwak wachtwoord is is het de schuld van de provider, zo ook de extra download tegen eind deze maand.
 
zeker checken. Je zou niet de eerste zijn die pas en login door derden werden gebruikt.
 
zeker checken. Je zou niet de eerste zijn die pas en login door derden werden gebruikt.

Kan dat nog als ik adres en pass veranderd heb dan?
Het is zeker dat iemand anders mijn gegevens gebruikt, maar daar ik geen netwerk heb ligt het toch aan euphony.
Nog 9 maand mijn contract uitzitten en ik ga terug naar tele2.
Geen datalimiet, en de service die ik gewend ben.
Er is geen betere dan tele2.
Dat heb ik al lang ondervonden.
 
Als ik je pas en login heb kan ik perfect van hieruit downloaden op jou conto.

Maar kan je die login wel veranderen,want dat is toch altijd de nummers die euphony geeft.
 
Vista veiliger? Gewoon alles zelf in de gate houwe man :)

Vista veiliger? Gewoon alles zelf in de gate houwe man :)

nijltjetweety zei:
Ik las net nog in chips (pc magazine) van oktober dat vista veiliger is dan xp, en ik heb reeds een aantal maand pctools anti virus.
Voorts frequent scannen met mbam, ad aware, pc anti virus, super spyware en minder frequent nog enkele scanners.

Vreemd genoeg, voorheen had ik nooit virusscanners, en ook nooit problemen.
Het is alsof die virusscanner problemen aantrekt als een magneet.

Zo lijkt het wel hé. maar ik vrees dat het aantal aanvallen de laatste paar jaar enorm is gestegen, en dat we blij mogen zijn dat er AV's zijn ;)

maar jij bent meer dan ervaren genoeg om dit goed te pareren, dus...(su): blijven surfen tutsertjes :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan