Als je zelf geen modem bezit die Wifi signaal uitzend beveiligd zou ik dit dan ten stelligste af raden, behalve dan in de lessen, die zal wel beveiligd zijn.
Begrijpt u wel wat het woord "beveiligd" hier betekend????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je zelf geen modem bezit die Wifi signaal uitzend beveiligd zou ik dit dan ten stelligste af raden, behalve dan in de lessen, die zal wel beveiligd zijn.
Wifi is een draadloze verbinding met uw modem, G4, G3 en G2 is de snelheid van uw gsm telefoonnet, dus vanaf uw gsm, smartphone met de zendmast.
en dan heb je natuurlijk ook nog LTE, dit is momenteel het snelste voor gsm
Ik ben de laatste paar jaar nog nooit een onbeveiligde verbinding tegen gekomen. De modems van Telenet zijn van huis uit reeds met een wachtwoord beveiligd. Bij Proximus zal dat wel hetzelfde zijn.
Wat u hier beschrijft zal zeker bestaan, maar hoe groot is de kans dat u met een smartphone net in de buurt van zo'n open verbinding (die dan nog speciaal open gelaten is om uw dataverkeer te kunnen lezen) komt en deze dan ook nog gaat gebruiken.
Verklaar u nader. Onderstaand is letterlijk gecopieerd uit deze siteWat is 4G of LTE? Dat is tevens de bron.Wel ik kan zeggen dat 4g niet zo snel is als LTE, er zit wel degelijk verschil in en tamelijk veel zelfs
En op mijn gsm staat er degelijk op welke verbing ik heb, en dat kan gaan tussen E ,2G,3G ,4G en LTE en ik weet er is nog een ander ook , maar dat is even slecht als die E en ik weet ook niet meer welke letter er dan staat
Bekijk bijlage 17585
Dat is aangegeven met de letter "G" van gprs, dat gaat inderdaad geen bal vooruit.maar dat is even slecht als die E en ik weet ook niet meer welke letter er dan staat