Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
heb 2de harde schijf gestoken deze word herkent in de bios bij opstarten maar windows ziet ze niet ze staat wel bij in de lijst van hardware profielen maar niet bij deze computer ze is nog ni geformat hoopte dat te kunnen doen met xp[OPLOSSING]
denk dat ik het gevonden heb in boekje van harde schijf staat iets over 32 gb jumper pin stak er nog in heb eruit gehaald en nu heb ik toch de 238 GB bedankt forrestblade hier mag slotje op

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
staat ze als SLAVE ? indien ja doe dit

1 ga naar configuratie scherm
2 prestaties en onderhoud
3 systeembeheer
4 computerbeheer
5 daar zie je bij OPSLAG schijbeheer staan druk daar op
6 dan zul je de 2de schijf zien staan en daar kun je met rechterknop de schijf verdelen in partities indien gewenst en formateren (best in NTFS)
Na dit gedaan te hebben zal XP ze wel herkennen
succes(y)
 
bedankt voor de snelle respons heb juist in bios is gezien en heb moeten vaststellen dat ze mijn neef int zak gezet zetten heb, hij heeft een 250gb harde schijf gekocht volgens de doos toch alé maar nu geeft het systeem een size van 33.8 gb weer dat kan toch niet normaal zijn hé of heeft dat te maken met de format ????
is een samsung 250gb /7200rpm / 8mb cache memory

ze hebben ons weer goed liggen precies
 
denk dat ik het gevonden heb in boekje van harde schijf staat iets over 32 gb jumper pin stak er nog in heb eruit gehaald en nu heb ik toch de 238 GB bedankt forrestblade hier mag slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan