Windows 10 Werkende 2de hands cpu gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
vandaag wilde ik hier de inmiddels 16 jaar oude reserve desktop bij gaan werken nadat ik deze ruim 1 jaar niet meer bijgewerkt had ..
maar nadat dus deze bijgewerkt was naar versie 1903 gaf deze aan dat er een herstart nodig was en bijgevolg gaf ik daar dus de toestemming voor ..
echter tijdens het configureren bemerkte ik nadat ik van de wc terug kwam dat er een brand geur in de woonkamer hing en was ook de reserve desktop uitgevallen ..
heb deze daarop effe buiten gezet om deze nadien dan ook na te zien van binnen ..
wel het Asus m2n-cm-dvi moederbord bleek een serieuze zwarte brandvlek te vertonen ook zijn de sata connectoren losgekomen gelukkig heb ik nog een reserve moederbord liggen van het merk MSI 770-C45
nu dacht ik deze te kunnen gebruiken maar nu past de gewezen Amd2 cpu niet welke op de Asus zat ..
ik zoek dus een Amd3 cpu dat geschikt is voor het MSI 770-C45 moederbord
*had er al eentje gevonden doch vraagt men er nog een 125€ + verzendingskosten .. echter gaven ze géén garantie en kon ik deze naderhand ook niet terug sturen dit vond ik dan weer een te groot risico om er dan zoveel geld aan te geven !

*het is juist dat ik soms een reserve computer nodig heb !
 
Laatst bewerkt:
Ben net even gaan zien wat het aanbod is in China voor zulke processoren. Aliexpress bied er een hoop voor 5 a 10 EUR aan. (Athlon II X2)

Dus... het zou wel kunnen. Dan gaat die daar een mooie stuiver op verdienen.
Als je het zo bekijkt, dan klinkt het realistischer.

Dus hij verdient er pakt 20 EUR aan, door gewoon "door te verkopen".
 
ja dat hij reageert en me "leugens " vertelt maakt het eigenlijk wel moeilijk om de hoop volledig op te geven …
terloops ook effe vermelden dat mijne oudste zoon een eenmanszaak heeft auto's/moto's en me wist te vertellen dat ook hij al een geruime tijd wacht (al 6 weken ) op een bestelling van uit China het gaat hier om een moto onderdeel dat besteld werd via de Leverancier zelf en direct door gestuurd word naar hem (mijne zoon )..
 
Geloof dat een pakketje waarvan de kostprijs boven de 22€ is, invoerrechten moet betalen aan onze grenzen. Dus dat kan opengemaakt worden en nagezien of de inhoud wel klopt.
Dat kan een hele tijd duren voor dit dan terug doorgestuurd kan worden.
 
het ziet er naar uit dat de zending op dit moment verwerkt word door Bpost ..

Ashampoo_Snap_woensdag 25 september 2019_09h19m38s_002_.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
ja het ziet er dus uiteindelijk dan toch uit dat de verkoper te vertrouwen is alhoewel hij nagelaten heeft om te vermelden dat de bestelling aan hem gedaan door gestuurd word naar China ..dit staat nergens via Marktplaats vermeld..
 
heb deze vandaag om 12.30u binnen gekregen .. dus is het nog goed gekomen ook al heeft het langer geduurd dan dat me werd meegedeeld ..
de schuldige is hier duidelijk Bpost aangezien deze al bij hen de 14de september was binnen gekomen ..
*foei Bpost hoe kan je dit ons aan doen !

Ashampoo_Snap_vrijdag 27 september 2019_13h20m07s_002_.png
 
Bpost is niet goed bezig de laatste tijd. Mijn vrouw had woorden omtrent een verzending van een klein pakje in het postkantoor hier in Izegem en ze is nadat ze had betaald uit het kantoor gezet geweest en ze mocht er nooit nog binnenkomen. Wie is hier nu de pineut in het hele verhaal? Ik, natuurlijk, want ik moet nu met de pakjes binnen gaan in het postkantoor. Ze WIL nu zelfs niet meer binnen gaan, want een post bediende kan haar de toegang niet weigeren tot het kantoor. Ik wil maar duidelijk maken dat ze vaak heel erg arrogant zijn, pakjes afleveren thuis doen ze vaak niet, ze stoppen gewoon een briefje in de bus dat je de dag erna er kan om gaan in het postkantoor. Mijn vrouw is meestal gewoon thuis, dus ziet ze het briefje vaak meteen schrijven en in de bus stoppen. Dus met Bpost hebben wij ook niet zo'n goeie ervaringen. Jammer, want dit word wel met onze belanstingscenten betaald he dat handeltje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan