Tuts Redactioneel

Belangwekkende artikelen, columns, beschouwingen van de Tuts Redactie die niet meteen met IT of PC, tablet of smartphone te maken hebben, maar die ons allemaal kunnen interesseren. Kortom : lectuur voor als het even over iets anders mag gaan... Onder het gezamenlijk beheer van onze beheerders en medewerkers.
[Noteer dat dit niet het artikel is dat ik van plan was nu te schrijven en waarnaar ik refereerde op het einden van het klimaatartikel] De...
Reacties
13
Weergaven
761
Het liefst breng ik hier een positieve boodschap, maar door de twijfel of we ooit het klimaat onder controle krijgen, is mijn boodschap nu anders...
Reacties
35
Weergaven
2K
Dat nieuws las ik in 'Het Nieuwsblad' en op meerdere internetsites. Omdat het mij intrigeerde, heb ik het internet afgeschuimd om er meer over te...
Reacties
2
Weergaven
449
De Inspiration4-missie van SpaceX, die we vorige week konden volgen is deze keer een echt nuttige ruimtereis, in tegenstelling met de z.g...
Reacties
1
Weergaven
659
  • Gesloten
Ik wil een paar bedenkingen vermelden in verband met de laatste prestatie van de eigenaar van Amazon: Jef Bezos. Een aantal losse gedachten...
Reacties
0
Weergaven
520
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan