Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Hallo, Daar ik verschillende spelletjes voor mijn ps1 heb wou ik van een aantal een copie nemen voor mezelf, uiteraard maar dat blijkt dus niet te...
Antwoorden
15
Weergaven
4K
djeetn
D
P
  • Gesloten
Hey.(op) Ik zou een powerpoint diavoorstelling in PDF willen doorsturen. Welk programma moet ik gebruiken?Heb Adobe Acrobat Prof 7 Wat moet ik...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Antwoorden
2
Weergaven
1K
M
  • Gesloten
Het zal je maar overkomen.......je stuurt een e-mail , maar na het verzenden besef je dat je u van persoon , tekst of god weet wat vergist hebt...
Antwoorden
11
Weergaven
39K
F
  • Gesloten
kan mij iemand helpen aub vroeger als ik surfte met firefox en ik klikte op een link ging die open in een nieuw tabblad maar nu niet meer (op) nu...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Heb hier al een 100 tal cd's, en had die graag verwerkt zodat ik een beter overzicht krijg van wat ik heb, iemand een ideeke voor met Exell??(zw)
Antwoorden
2
Weergaven
2K
Buell
B
  • Gesloten
hallo, ik probeer een film te converteren van avi naar dvd. ik doe dit met winavi video converter,alles gaat goed tot op 99%en dan blijft hij heel...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Bestaat er geen decoder die meerdere bestanden tegelijk kan decoderen ? Groetjes, Beagle
Antwoorden
2
Weergaven
1K
zariash
Z
  • Gesloten
ik zou graag een video omzetten naar dvd ik heb home cinema , "PowerDirector" een camcorder , een video, alle benodigheden , maar ik kan niet...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan