Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Van mijn kredietkaart gaat elke maand een bedrag af voor Google music maar , zover ik weet, heb ikdaar nooit een abonnement op genomen. Hoe geraak...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
Ik zoek een eenvoudig programma om muziek naar mp3 over te zetten. Bedankt
Antwoorden
7
Weergaven
507
  • Gesloten
Hallo, ik heb al een tijdje een probleem met het afspelen van video's of mp3's in MPC. Er is namelijk altijd een hapering in het geluid bij het...
Antwoorden
6
Weergaven
863
  • Gesloten
Om de een of andere reden kon ik sedert vorige week geen opnames meer doen met Audacity ! De 'normale' instellingen MME/stereo-mix/speakers waren...
Antwoorden
6
Weergaven
833
  • Gesloten
Sinds vorige week werkt cool edit pro niet meer met windows 10. Ik heb het programma meerdere malen hergeinstalleerd, maar niets werkt.
Antwoorden
6
Weergaven
932
  • Gesloten
In het begin ripte freac een ganse cd naar een audiobestand met eerst de artiest en dan de titel. En nu doet die al zoals WMP, in een...
Antwoorden
5
Weergaven
598
  • Gesloten
Beste, Ik ondervind een probleem met mijn Sonos Connect. Mijn Sonos Connect is aangesloten via een LAN-verbinding. Op mijn iPhone staat de app...
Antwoorden
5
Weergaven
583
  • Gesloten
Ik kwam recent een , voor mij, nieuw muziek programma tegen. Denk dat het hier nog niet bekend is. Het heet MusicBee en het bevalt mij wel. Je...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Spotify lijkt normaal te werken, maar er is geen klank. Ik kan het volume opdrijven als gewoonlijk, maar dat heeft geen effect. Visueel gebeurt...
Antwoorden
4
Weergaven
485
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik heb onlangs VLC media media speler geïnstalleerd In Windows 11. Daarna speelde hij mijn MP3 bestandjes gewoon af. Nu...
Antwoorden
4
Weergaven
466
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan