Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Verleden week gemerkt dat op mijn laptop MP3gain niet meer werkt. Ik heb het programma verwijderd. Heb de nieuwste versie gedownload, maar er zit...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
enkele tijd geleden heb ik mijn cd's omgezet naar FLAC nu heb ik voor dat er enkele bestanden zijn die niet meer kunnen afgespeeld worden via...
Antwoorden
14
Weergaven
577
  • Gesloten
Ik had al eerder met MP3gain gewerkt zonder probleem. Het geeft goede resultaten. Maar bij een nieuwe installatie is er bij mij een probleem...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en dank aan alle medewerkers die mij eerder hulp geboden hebben... Daar gaan we dan. Hopelijk deze keer op...
Antwoorden
13
Weergaven
444
  • Gesloten
Met regelmaat heb ik een probleem met RECORDING in Audition versie 1.5. Daar werk ik al zo'n 15 jaar mee en voor mijn toepassingen is die versie...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste Ik hen in de loop der jaren heel wat muziek verzameld Daar jammer genoeg soms kwalitatieve wat selecteren nummers bij. Daarom vraag ik me...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, heb een filmpje gezien op you tube en wil het geluid downloaden voor het maken van een show in Proshow producer en op zoek naar een...
Antwoorden
11
Weergaven
424
  • Gesloten
En met name het Spectral Processing https://www.plogue.com/products/bidule.html
Antwoorden
10
Weergaven
945
  • Gesloten
Wie heeft voor mij een programma voor orkestbanden te maken. Zonder koor bv. Functie
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Het lukt mij niet om een youtube video te downloaden heb al met 2prg op mijn pc meet het lukt niet YTD video downloder (Free) bij deze plak ik...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan