Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Bij het downloaden uit een news server krijg ik vaak een verzameling bestanden, zoals ze op een DVD schijf fysiek staan. Vb. Hoe krijg ik dat...
Antwoorden
8
Weergaven
612
  • Gesloten
In een uitzending van Telematin (Antenne2) kwam deze week de presentator met een rubriekje over nieuwe software om in foto's en videobeelden zaken...
Antwoorden
8
Weergaven
705
  • Gesloten
Naar de website "remove.bg" kun je een foto uploaden, indien je de achtergrond daarop wilt verwijderen. Na het uploaden kun je vervolgens binnen...
Antwoorden
8
Weergaven
549
  • Gesloten
Hallo, een vraag: hoe kan ik de thumbnail van een videoclip wijzigen? Ik bedoel de bestaande thumbnail wijzigen door een thumbnail uit die clip...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wil graag foto's bewerken zodat je gezicht en andere lichaamsdelen er wat smaller uitzien? ( ja ja de wallen en rimpels dus wegwerken) Welk...
Antwoorden
7
Weergaven
989
  • Gesloten
Hallo Ik heb een map met honderden foto's. Wanneer ik de map open komen alle foto's te voorschijn. Wanneer ik echter op een foto klik bv nr 10...
Antwoorden
5
Weergaven
720
  • Gesloten
Ben begonnen om mij oude dia’s in te scannen maar de kleuren zijn ”wat” veranderd. Mijn vraag is ofdat er iemand ondervinding mee heeft. Ben geen...
Antwoorden
5
Weergaven
947
  • Gesloten
Vaak wens ik te achterhalen op welke locatie een foto werd gemaakt. Dat lukt zelden. Daarom heb ik volgende test gemaakt (die bevestigt helaas het...
Antwoorden
4
Weergaven
445
  • Gesloten
Waar kan ik nederlandse ondertiteling downloaden voor vlc media player?
Antwoorden
4
Weergaven
643
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik zoek een (liefst gratis) programmaatje, waarmee ik zelf op eenvoudige manier een watermerk op een afbeelding kan...
Antwoorden
4
Weergaven
664
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan