Online apps

  • Gesloten
Beste, Sinds kort valt de 192TV app op mijn pc plots uit. Ik krijg dan volgende melding: "Out Of Memory".(zie afbeelding) Ik kan die wel opnieuw...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
  • Gesloten
De alom geprezen wachtwoord-beheertool LastPass wijzigt zijn gratis policy ... Vanaf 16 maart zal je nog slechts ofwel al je PC's ofwel al je...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
IK kan Google Maps nog openen. Als ik een zoekfunctie intyp is er geen enkele reactie. Dit is reeds de tweede maal binnen één week. Ik weet...
Antwoorden
1
Weergaven
546
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik al jaren lastPass. Maar nu heeft Firefox tevens een wachtwoord beheerder. Allebei geven ze suggesties voor veilige wachtwoorden. Waar...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb problemen met pay pal om in te loggen kan ik mijn account annuleren (weet niet meer hoeveel ik er nog opstaan )
Antwoorden
6
Weergaven
948
  • Gesloten
Voor mensen met nostalgie: Met emulatie kan men nog vele vele flashgames spelen van de tijd van toen ;-) Het archiveren is gestart...
Antwoorden
7
Weergaven
575
  • Gesloten
Downloaden kan je overal maar ik heb geen kabeltje. En de zeer lang gebruikte mp3 ringtone staat op mijn laptop, mss, mss? Vroeger stuurde je een...
Antwoorden
6
Weergaven
780
  • Gesloten
Ik heb de volgende site gevonden https://online-omzetten.nl/omvormer/comprimeer-video/ Ik vind ze erg goed, doch als ik bijvoorbeeld een clipje...
Antwoorden
12
Weergaven
822
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan