Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Op de nieuwe laptop van mijn kleindochter staat Windows 10 en Office 365. De Office is maar 1 maand geldig. Ik heb een code voor Office 2019...
Antwoorden
3
Weergaven
516
  • Gesloten
Ik word om de oren geslagen met goedkope aanbiedingen voor o.a. Office2019 : € 20,00 is geen uitzondering. Heeft iemand hier ervaring mee ...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Besten, Ik heb Office 2016 op mijn PC staan maar zou nu de laatste 2019 willen installeren. Moet ik vooreerst de 2016 de-installeren en dan pas...
Antwoorden
2
Weergaven
635
  • Gesloten
Gisteren toch maar de update naar versie 2004 gedaan. En sindsdien moet ik telkens opnieuw ik outlook2010 opstart, mijn paswoord ingeven. Iedere...
Antwoorden
6
Weergaven
554
  • Gesloten
Ik zou mijn volledige Office 2013 Prof willen vervangen door een lokale installatie van Office 2019 ... Nu zijn vb. van Outlook de bestanden...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik ben volledig uit het oog verloren om Office 2007 te vervangen door nieuwere versie (omdat ik eigenlijk geen problemen ondervond) ...
Antwoorden
26
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Ik heb ms office 2010 op mijn laptop staan. Hoe en waar zou ik deze kunnen upgraden naar 2016 of 2019 ? Groet Jan
Antwoorden
1
Weergaven
301
  • Gesloten
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office. Alle instellingen staan nog hetzelfde Bedankt voor de tips Via Gmail...
Antwoorden
21
Weergaven
2K
penninck.j
P
  • Gesloten
Hallo,hoe kan ik de agenda van outlook 2016 syncroniseren met de agenda van mijn iphone xr
Antwoorden
4
Weergaven
432
  • Gesloten
Hallo, Wanneer ik Outlook mail en/of Office wil openen krijg ik steeds de mededeling dat dit een niet geregistreerde versie is, waarop ik een...
Antwoorden
3
Weergaven
528
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan