Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
hey iedereen ik had graag jullie mening willen weten welke modem met ingebouwde draadloze router jullie zouden aanstellen voor mij het is de...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo ,en dag Alleman .(nar) Ik kwam tot de ontdekkeing dat mijn Iconen van mijn Scanner niet allen werken bij aanklikken,ik heb reeds de...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
  • Gesloten
Droog gelopen schrijfkoppen kan dat? Is dat te herstellen?(vogel)
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo allemaal, ik weet niet of het hier juist staat? Ik heb hier een pentium 4 die het niet meer doet???? als hij opstart blokkeerd deze. Ik heb...
Antwoorden
16
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi mensen , Het probleem is volgende , bij een vrij nieuwe acer laptop . De cursor vertraagd reageren bij momenten, soms wel 10 seconden. Voor...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
Hallo, Ik weet dat dit waarschijnlijk op de verkeerde plaats staat. Ik heb een vraagje want ik kan niet kiezen. Er liggen namelijk vanaf nu...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
Gastje
G
  • Gesloten
Hey allemaal, Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een nieuwe harde schijf van western digital in mijn pc en deze word vlot door de pc...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi ik heb een nieuwe kaat gekocht en zou graag 2 schermen op krijgen maar het lukt mij niet ;! gr Boemmeke. Graphics kaart: EN6200TC
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
hey iedereen een maat van me heeft een i-pod maar nu blijkt dat als hij zijn mp3-tjes vanop zijn pc naar zijn i-pod kopieert dat hij deze niet...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Vraagje, heb een draadloos netwerkje geinstaleerd,werkt prima. Het ene probleem dat ik heb is als ik wil printen met de laptop blokeerd zonealrm...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan