Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
hoi ik heb een nieuwe pc laten maken en heb er windows xp opgezet. maar heb een probleem met windows media player. ik kan er geen dvd films mee...
Antwoorden
12
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb vandaag een repeater aangeschaft van Fritz. Ik heb een linksys modem. Ik probeer met dat apparaat via mijn pc te verbinden maar...
Antwoorden
1
Weergaven
5K
  • Gesloten
Beste, ik weet, dat dit geen echt computerproblemen is, maar voor mij is het wel een probleem. Ik gebruik sinds twee jaar een HP photosmart C3180...
Antwoorden
6
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hey, gisteren had mijn broer een oude PC van mijn nonkel gekregen, ik merkte dat er een AGP poort op zat dus ik dacht van er misschien een...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, ik heb mijn vista met mijn recovery terug op mijn pc gezet, maar nu herkent hij geen enkele card meer wel met een externe card reader...
Antwoorden
10
Weergaven
6K
  • Gesloten
beste mensen, Ik zoek een laptop waar het volgende moeiteloos mee moet kunnen - 2d en 3d tekenprogramma's gebruiken (inclusief...
Antwoorden
12
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik heb twee Samsung SP0812C sata schijven in raid 0 configuratie met XP erop staan. Moederbord Asus P4C800-E deluxe. Nu wil ik XP weer op 1 sata...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
P
  • Gesloten
avond iedereen zit met een zwaar probleem geraak niet op internet met een acer aspire 1700 heb al van alles geprobeerd is een netwerkkaart...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
  • Gesloten
hoi heb een externe harde schijf,bij het opnieuw instaleren van de pc,kan ik nergens mijn harde schijf terug vinden, heeft iemand de oplossing...
Antwoorden
9
Weergaven
6K
  • Gesloten
ik heb een laptop toshiba tecra s3 die ik gebruik voor mijn hercules DJ , de ventilator maakt enorm tikkend lawaai en is ook te horen via...
Antwoorden
17
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan