Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

P
  • Gesloten
Ik heb een vraagje,ik ben van plan om een externe harde schijf aan te schaffen,just 1 probleem...welke...er zijn er zoveel dat ik gewoon niet weet...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste, Sinds enige dagen start men pc zeer langzaam op. Het ophalen van de programma's en zo lukt nog wel , doch eenmaal klaar daarmee begint...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi, heb sinds kort het volgende probleem met mijn draadloze muis en toetsenboord muis regaart traag en toetsen bord reageert al helemaal niet...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo kan iemand mij helpen ik heb een gsm bij de telenet verdeler gehaald maar die krijgen internet er niet op en als ik naar telenet zelf bel...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
C
  • Gesloten
ik heb mij luidsprekers gekocht (Logitech X530) maar er werken maar 3 boxen + subwoofer. Dit is namelijk een 5.1 soundsystem. Hoe kan ik mijn...
Antwoorden
11
Weergaven
5K
coureurke
C
  • Gesloten
he pctutsers, ik heb mijn packard hell al 1 en een half jaar (denk ik) maar ik vond de laptop altijd al veel blazen. ik weet dat dat normaal is...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste mensen, op het forum had ik al een paar berichten gezien over de geweldige laptop van ACER. Een hoopje prut, ik heb er al geruime tijd...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo heb vandaag een grafiche kaart gekocht de e-geforce 8800 gt nu is het probleem als ik de kaart in men pc stop en steek men pc aan begint...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een Toshiba laptop, en had daar het laatste jaar zeer veel problemen met het missen van toetsaanslagen, er viel gewoon niet mee te...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds de laatste download update van telenet werkt mijn telegadget niet meer hij geeft een fout bij het updaten hoe kan ik dit verhelpen???
Antwoorden
1
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan