E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Op mijn pc heb ik bij Telenet 2 e-mail adressen. Het eerste is dit officiële van Telenet Wanneer ik een mail stuur kan ik kan ik kiezen tussen...
Antwoorden
4
Weergaven
522
  • Gesloten
... omdat ik een paswoord moet geven, wat ik niet ken. Hoe kan dit worden opgelost? Met mijn andere hotmail adressen kan ik berichten sturen en...
Antwoorden
4
Weergaven
510
  • Gesloten
Mijn gebuur geraakt op zijn smartphone niet meer aangelogd bij google. Haar inbox komt op haar telefoon tot 28 juli en dat is het. Als ik er een...
Antwoorden
3
Weergaven
382
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi, Ik kan sinds deze middag geen inhoud van de mails van webmail Telenet lezen, ik zie wel als er een nieuwe mail toekomt maar als ik erop klik...
Antwoorden
3
Weergaven
918
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste mensen ik werk met Windows 10 versie 1909. Nieuwjaarskaarten, verjaardagskaarten enz. maak ik over het algemeen in A5 of zelfs A4 met Word...
Antwoorden
2
Weergaven
920
  • Gesloten
  • Opgelost
Aanmelden op Google op een computer gebeurt met gmailadres en wachtwoord. Voor mij zou dit al voldoende zijn. Maar er volgt nog de "Verificatie...
Antwoorden
2
Weergaven
413
  • Gesloten
ik zou graag mijn outlook mails (onderdeel van office 2010) ook doorgestuurd willen hebben naar mijn Gmail account, ik heb dit eerder gehad maar...
Antwoorden
2
Weergaven
600
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan