Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Besten, ***** Weeral iets nieuws ????? - Door de update naar de nieuwsteW10 ????? - Wanneer ik een website wil opslaan dan ga ik naar...
Antwoorden
3
Weergaven
577
  • Gesloten
Wanneer ik op de KBC-banksite de mededeling op een overschrijving wil invullen ****/***** */... vult firefox sinds enige tijd de cijfers in door...
Antwoorden
3
Weergaven
519
  • Gesloten
Beste Pagadder, Uw melding : Voor twee extensies (plugins) toe aan je browser. I'don't care about cookies, ben je van het gezeur vanaf dat je...
Antwoorden
2
Weergaven
397
  • Gesloten
Beste mensen, Ik krijg plotseling deze extensie voor mijn browsers " Chrome en Edge "opgedrongen": Coupert - Automatic Coupon Finder & Cashback...
Antwoorden
2
Weergaven
423
  • Gesloten
Google Chrome zal door een fundamentele herziening ingrijpend veranderen, en heel wat extensies zullen worden getroffen. De nieuwe set van de...
Antwoorden
2
Weergaven
516
  • Gesloten
Hey, Vraagje, ben mijn wachtwoord vergeten van Firefox voor de pc. ik heb een iphone 12 en een tablet Samsung tab S8 waar ik op beide toestellen...
Antwoorden
2
Weergaven
499
  • Gesloten
  • Opgelost
Besten, Vooreerst waren mijn "Bladwijzers" verdwenen door een fout van mijnentwege. Deze heb ik kunnen herstellen. Maar ik had in mijn...
Antwoorden
2
Weergaven
454
  • Gesloten
  • Opgelost
Tot voor kort kon ik shortcuts van weblinks op mijn desktop linken aan een andere browser dan mijn standaard browser. Maar plots werkt dat niet...
Antwoorden
2
Weergaven
460
  • Gesloten
Hoi ik werkt met Windows 10 en Edge als browser in Edge werkt de vertaling niet meer hij komt met de melding "deze pagina kan niet worden...
Antwoorden
1
Weergaven
794
  • Gesloten
Hi Ik merk dat na een tijd mijn gebruik van Windows 11 na opstarten mijn Edge en Firefox traag opstart. Eens de eerste pagina is geladen den gaat...
Antwoorden
1
Weergaven
309
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan