Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
het kan nu toch niet moeulijk zijn om een opstartdiskette te maken en toch lukt niets. waar kan ik het gemakkelijkst een opstartdiskeete vinden...
Reacties
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb hier pc van vriend staan waar hij problemen mee had.Hij wilde niet meer opstarten in windows.Heb systeemherstel gedaan in veilige modus maar...
Reacties
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag allemaal, als ik windows xp install. kan ik het dan in de Franse taal omzetten, of moet ik een Franse versie gebruiken dank bij voorbaat...
Reacties
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
Mijn ikoon stand by in windwos xp (bij start-afsluiten-opnieuw opstarten ) staat op de achtergrond en is niet meer aan te klikken. Is sinds...
Reacties
5
Weergaven
3K
M
  • Gesloten
hallo enige tijd geleden heb ik windows suite verwijderd maar nu krijg ik het er niet meer terug op ik vind het wel op google maar kan het niet...
Reacties
4
Weergaven
2K
mistico
M
M
  • Gesloten
hallo als ik de pc opstart comt er op no bin start op langs c weet iemand wat dit is of komt het dat ik windows suite kwijt ben aub wie weet raad ;!
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb op een nieuwe pc (zonder software) Windows XP SP2 gezet. In de pc zit een Sata harde schijf. Na installatie blijkt deze de letter E...
Reacties
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
heb net windows xp 64 bit geinstalleerd, maar nu can ik geen game meer installeren.krijg error die zegt, is not valid wi32 application need help
Reacties
6
Weergaven
2K
S
  • Gesloten
Ik heb een screensaver en een bureaubladachtergrond met een gif er in die het niet doen op mijn Vista ultimate. Dit zou te wijten zijn aan het...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Tijden het opstarten van windows xp blijft hij hangen op het sherm waar je die opstartbalk ziet. 1) Wat zou het probleem kunnen zijn? 2) Kan...
Reacties
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan