Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Wanneer u een gebruikersaccount voor uzelf hebt aangemaakt als computerbeheerder, dan kunt u in principe alle instellingen in Windows XP...
Reacties
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
Het is in Windows XP mogelijk om meerdere bestanden tegelijk te hernoemen. Voorwaarde is wel dat ze van hetzelfde soort zijn. Handig om...
Reacties
0
Weergaven
4K
  • Gesloten
Om bestanden in Windows Verkenner van de ene naar de andere map te verplaatsen, bent u wellicht gewend om dat door middel van klikken en slepen...
Reacties
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
Het kan zijn dat uw Windows XP systeem bepaalde hulpprogramma's uit de groep Bureau-accessoires mist. We denken dan bijvoorbeeld aan het...
Reacties
0
Weergaven
5K
  • Gesloten
How To Use Cipher.exe to Overwrite Deleted Data in Windows - PC Pitstop Forums er word veel gesproken over verwijderen , maar goede recovery...
Reacties
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
Een recente update van AVG Antivirus zorgt ervoor dat het Windows systeembestand user32.dll ten onrechte als virus het virus Trojan Horse PSW...
Reacties
15
Weergaven
7K
  • Gesloten
Heb hier een pc van een vriendin,probleem is als volgt;start op tot aan het windows scherm gaat het en dan vangt hij iedere keer weer opnieuw aan...
Reacties
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
goede morgen ik zit met een vraagje,weet iemand of het mogelijk is op XP bij vista te installeren is ik heb wel vroeger nog xp met Vista...
Reacties
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Via een msn foto link in een gespreksvenster virus ontvangen. Bij download virusdoctor 6 krijg ik volgende meldingen: Trojan.Virtumonde -...
Reacties
4
Weergaven
2K
A
  • Gesloten
"goede" morgen, naja goede.... toen ik mijn pc gisteren morgen heb opgestart was er nog geen vuiltje aan de lucht, effe mijn mail nagelezen en...
Reacties
7
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan