Windows 10 Partitie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

InkedNaamloos_LI.jpg


ik zie dat ik een mij onbekende partitie op mijn HDD heb staan (Omcirkeld). Wie kan mij zeggen, wat voor een partitie dit is, en waar die voor is.
Ik kan hem kennelijk niet verwijderen. Of wel ???? Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
volgens ik zo kan zien heb jij partitie 3 verkleint en werd partitie 4 aangemaakt ..
*herbegin en verwijder alle partities hoe klein deze ook zijn ..station 0 dient in zijn geheel een niet toegewezen ruimte te zijn voor dat je een verse installatie start .
 
Heb ik gedaan, helaas (zie afbeelding) was de spook-partitie niet zichtbaar tijdens de her-installatie van Windows en was ook nog steeds aanwezig na de her-installatie...
Ja, want het is geen partitie van Windows, maar een boot record partitie aangemaakt toen je die dual-boot probeerde te maken.
Ik zou dus de raad opvolgen en een herinstallatie doen, maar dan met weggooien van ALLE partities ! (krijg je kans toe bij installatie Windows).
De inhoud ben je dan wel kwijt, daar valt volgens mij niet aan te ontkomen.
 
O ja, maar het is niet dat ik aan Qtex zijn advies twijfel, maar meer dat ik niet alles direct begrijp... Overigens ben ik momenteel niet meer thuis en zou ik de discussie morgen graag weer verder willen voeren. OK ?
 
Hallo iedereen, die aan deze discussie meedeed. nog zeer bedankt voor jullie kundige inbreng. Ik heb nog eens goed nagedacht over jullie adviezen en ik denk dat het mij nu duidelijk is, wat mij te doen staat. Daarmee ga ik binnenkort aan de slag en zal jullie de afloop nog laten weten. Tot dan,
Groetjes,
Cor
 
bedankt Lordlister want aan HyperV had ik dus zelf nooit gedacht omwille dat ik deze hier nooit kan gebruiken ...
dus Cor bekijk het filmpje aandachtig "this zo simpel" .. echter moet er daar dan ook aan gedacht worden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan