Windows 10 Partitie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

InkedNaamloos_LI.jpg


ik zie dat ik een mij onbekende partitie op mijn HDD heb staan (Omcirkeld). Wie kan mij zeggen, wat voor een partitie dit is, en waar die voor is.
Ik kan hem kennelijk niet verwijderen. Of wel ???? Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
ik zie in je afbeelding dat er een sterretje vermeld staat inplaatsvan een schijf letter das dan ook de reden dat je deze niet kunt verwijderen via de aomei partition standaard editie
wijs deze eerst eens een letter toe ..
*hoe word deze gezien via schijfbeheer !
 
het betreft waarschijnlijk om een usb stick te gaan denk ik ..dan kan je gerust verder met de aomei
je dient deze nu deze een letter toegewezen kreeg te verwijderen zodat je deze stick opnieuw kunt aanmaken ..kies dan ook de verwijder optie in het linker menu .
 
Ik begrijp er niets meer van Qtex. Er is geen USB stick die verbonden kan zijn met deze partitie. Wat ik wél heb gedaan: Ik heb PrimeOS als Dualboot proberen te installeren. Deze installatie via Windows installer is mislukt, daarna verscheen deze onbekende partitie op mijn HDD, waarvan de verwijdering onmogelijk lijkt...
 
er is dus géén sprake van een usb stick ... daar een tegen werd dan wel een 8 gb gereserveerd als schijf 3
wat ik eerder denk is dat dit dan ook eerder een virtuele schijf is aangemaakt door Windows10 zelf of mogelijk door PrimeOS !
*indien dit door Windows 10 schijfbeheer zelf werd gedaan dan dien je eens je pc te door zoeken naar een vhd bestand van 8 388 609Kb = 8Gb
**werd deze eerder door PrimeOS zelf aangemaakt dan dien je mogelijk eerst deze van je systeem te verwijderen .. ik ken deze dus niet !
 
een nieuwe installatie is altijd mogelijk maar heb jij dan géén herstelpunten ..
indien zo kun je toch beter een herstelpunt gebruiken van voor deze aanpassing .
 
Helaas... geen herstelpunten gemaakt (dom hè)? Wél een nieuwe Windows installatie via USB stick in gang gezet, echter bij het installatie-moment waarbij de partities te wijzigen zijn, is deze (spook)-partitie niet te zien...
 
je dient een niet toegewezenruimte te hebben voordat je de nieuwe installatie start .. ben ervan overtuigd dat dan ook de spook partitie verdwenen is .
 
Heb ik gedaan, helaas (zie afbeelding) was de spook-partitie niet zichtbaar tijdens de her-installatie van Windows en was ook nog steeds aanwezig na de her-installatie...
 

Bijlagen

  • IMG_20200315_145423312.jpg
    IMG_20200315_145423312.jpg
    44.2 KB · Weergaven: 105
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan