Status
Niet open voor verdere reacties.
wat tuts daarmee bedoelde is dus dat hij ook de optie genomen heeft om vanaf een vast toestel te bellen naar een ander vast toestel of naar eender welke gsm nummer ..
het bellen kost dus zelf niets al bel je 3 uur aan het stuk ...het is deze optie die hem dan maandelijks 10€ kost omdat deze optie niet in het pakket zat !
 
Heb nu een dikke maand Snow en nog steeds 100% tevreden......vind Snow voor zijn prijs en kwaliteit een aanrader !!!
 
Heb Snow nu 2 maanden en 1 week en ben nog steeds zéér tevreden.....mijns inziens echt de moeite om over te stappen.

Internet voldoet ruimschoots....TV vergelijkbaar met Belgacom......telefoon is op piekuren wel duur (0.5€/min) maar wordt toch zo goed als niet meer gebruikt bij ons. Let wel : ik heb het goedkoopste basispakket zonder opties.

Enige negatieve opmerking : men dient de afstandbediening voor de Snowbox recht naar de box te mikken; een beetje schuin en hij doet het niet. Hoop dat hier in de toekomst verbetering in komt
 
Nog even het topic updaten....
Enige weken terug heeft Snow een upgrade gedaan van de Download-snelheid van 30 naar 50 MBpS. Nog steeds zéér tevreden van mijn overstap naar Snow.
 
@ Grominet : eigenlijk begrijp ik dit niet goed.....Snow geeft 50 Mbps, maar mijn Interneteigenschappen zeggen 100....


535806b43a110-print_internet.jpg



en dit geeft Ookla speedtest.....


535807f728837-Ookla_speedtest.jpg



Er even bij vermelden dat dit op mijn vaste PC is, verbonden over mijn elektriciteitsnet.

Krijg op mijn laptops via Wifi ongev. hetzelfde......

Ik zie in feite door de bomen het bos niet meer...;)
 
Snow BELOOFT 50 Mbps, maar de reële snelheid is echter ergens halverwege de 12 en de 13 Mbps ... maar op zich moet deze snelheid voldoen voor het gewone internetgebruik. De status van je LAN verbinding (dus die bewuste 100 Mbps), da's de maximale snelheid die je netwerkkaart aan kan ... als je ze ontvangt uiteraard.
 
Die 100Mbps is de snelheid die je netwerkcontroller ondersteund. Dit staat los van de down en upload die je van je ISP krijgt. En inderdaad, speedtest is een vrij goede referentie. Niet dat 12Mbps te traag is om vlot te surfen, maar met die technologie (ADSL, VDSL) haal je zelden de beloofde snelheden. Tenzij je vlakbij een node zit.
 
het is ook browser afhankelijk wat de down /upload snelheid uiteindelijk zal zijn ..
heb de test gedaan met 3 verschillende browsers en verkrijg 3 verschillende uitslagen !
ik beschik dus over Whoppa 120Mbps down en 6Mbps up
Ashampoo_Snap_2014.04.23_21h15m37s_004_.png Ashampoo_Snap_2014.04.23_21h18m15s_006_.png Ashampoo_Snap_2014.04.23_21h20m17s_007_.png
 
Dat is wel een sterk verschil. Ben je zeker dat je alle 3 hetzelfde referentiepunt hebt? Want een latency van 22 en 23ms ligt nog wel dicht bij elkaar. Maar dan naar 10ms...
Snelheden zijn ook wel zeer uiteenlopend. Weird...
 
opmerking:
* het is de versie 24.4.1 van Pale Moon en niet de 24.1.4

**heb deze speedtest nogmaals gedaan met Firefox de latency is dezelfde als eerder vermeld ..
de download echter verschilde nu en deze gaf nu 80.7Mbps aan !
 
Hier zijn de gemeten resultaten quasi gelijk aan de waarden van de abonnementsformule (30 Mbps op deze locatie): in IE 10 kom ik aan 28,69 Mbps en in Firefox 29 (bèta) RC1 kom ik aan 28,33 Mbps.

Als je met "Pal Moon" Pale Moon mocht bedoelen, dan zou je momenteel op versie 24.4.2 moeten zitten ... strange dat FF maar de helft van de snelheid van IE behaalt ?
 
je heb gelijk het is dus versie 24.4.2
zag juist dat deze zich geupdate had ....zal daarstraks gebeurd zijn !
Ashampoo_Snap_2014.04.23_21h40m51s_008_.png
 
Er even bij vermelden dat dit op mijn vaste PC is, verbonden over mijn elektriciteitsnet.

Krijg op mijn laptops via Wifi ongev. hetzelfde......

Ik zie in feite door de bomen het bos niet meer...;)

Een speedtest wordt steeds gedaan met een pc die rechtstreeks met een kabel verbonden is met de modem.
Enkel dan zult u de echte waarden kunnen meten.
 
Mensen,

Ik had mijn tests gedaan in FF. Wist niet dat de browser ook verschil uitmaakte....

Hier de test in IE. Scoort iets beter (wel niet met kabel rechtstreeks aan router, maar via stroomnet. Mij was verteld dat dit ong. evengoed is als rechtstreeks...........)

53583eaf9379b-speedtest_IE.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan