Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

hoe zou het komen dat er in "galerie " veel foto's 2 ,3 en zelfs soms 4 dubbel opstaan ? bvb
Antwoorden
7
Weergaven
297
  • Gesloten
al een paar dagen zie ik bij de updates een Defender update maar die installeer niet , blijft zo , zijn er nog mensen die dit voorhebben en /of...
Antwoorden
13
Weergaven
516
  • Gesloten
mijn Google is plots in het Engels , hoe krijg ik het weer in het Nederlands ?
Antwoorden
3
Weergaven
266
  • Gesloten
geachte, Is het normaal als je een programma installeert en je besluit het toch niet te houden, en ik wou een systeemherstel doen (gisteren...
Antwoorden
43
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds een paar dagen wil mijn desktop na op "afsluiten" te klikken niet meer afsluiten. Ik kan dit nog maar enkel doen door de aan/uit knop een...
Antwoorden
9
Weergaven
438
  • Gesloten
Ik was verplicht om een nieuwe PC te kopen ( vorige ontploft ) maar voor spotnet heb ik nu de gegevens niet meer. Kan iemand mij helpen zodat ik...
Antwoorden
1
Weergaven
278
  • Gesloten
Heeft er ooit al iemand online een probleem willen melden aan Dell, geraak niet verder dan ik kan hier nergens een probleem melden Ed
Antwoorden
9
Weergaven
305
  • Gesloten
twee kleine vraagjes waar je ja of nee kunt op antwoorden is Firemin goed om te installeren zodat Firefox minder processorkracht gebruikt en is...
Antwoorden
9
Weergaven
305
  • Gesloten
HOI, Ik start de Asus pc en kreeg de melding dat mijn accountbeveiliging afstond, ik wou die aanzetten en dan moest ik inloggen met mijn hotmail...
Antwoorden
3
Weergaven
306
  • Gesloten
Na een korte test lijkt Microsoft gestart met uit uitrollen van ‘app-aanbevelingen’ in het startmenu van Windows 11. De advertenties worden vanaf...
Antwoorden
17
Weergaven
658
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan