Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik zoek al een tijdje of het niet mogelijk is de vastgepinde lijst die je krijgt via Verkenner > Jump list te zetten in de vrije plaats links...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vanalles heb ik al geprobeerd om 'windows.old' weg te krijgen. Een deel is weg, maar de rest krijg ik met Unlocker ook niet weg. Wat valt er...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
**opmerking: Voordat je de upgrade gaat uitvoeren maak je best een systeemkopie of een image aan en de daar bijhorende opstart cd ...
Antwoorden
114
Weergaven
26K
  • Gesloten
Heb mail (telenet) ingesteld zoals op mijn tablet en smartfone. Gevraagd om de mail binnen te halen bij beschikbaarheid. Als ik het mail programma...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vroeger was er bij gebruikers een map opstarten waar je programma's kan plaatsen die bij opstart van windows moesten mee gestart worden. Ik vind...
Antwoorden
8
Weergaven
6K
  • Gesloten
Goedemorgen Zijn er hier mensen die ook de upgrade nog niet hebben gekregen naar win 10 ?
Antwoorden
17
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ben al jaren tevreden gebruiker van AVG betalend, en dit loop nog tot eind 2016. Heb gelezen dat windows defender evenveel doet als dit avg en dus...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
goede morgen: zou er mij iemand kunnen vertellen hoe ik Google chrome als standaard browser kan instellen IPV Microsoft internet explorer in...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb al zo een 5 keer windows 10 upgrade proberen installeren en kom altijd tot. De pc herstart dus en dan kom ik in menu van windows 8.1 voor...
Antwoorden
5
Weergaven
5K
  • Gesloten
De titelbalk in windows mail (reply,reply all, forward enz) en agenda (day,workweek , week enz) staan in het engels . Kan je dat niet in het...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan