Browser zijbalk weergave in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, een probleempje, na update van FF moet ik nu iedere keer het icoontje van de zijbalk aanklikken om deze zichtbaar te maken, dus bij afsluiten en terug opstarten FF is de zijbalk telkenmale verdwenen, iemand een oplossing? mvg, Alain
 
In de menubalk boven > Beeld > zijbalk
IMG_20240703_085152.jpg
 
Ik heb geprobeerd om jouw probleem te reproduceren. Ik maak normaal nooit gebruik van de zijbalk, maar ik heb hem nu zichtbaar gemaakt en naar de rechter zijkant verplaatst, zoals jij ook gewend bent.
Bij mij blijft die zijbalk zichtbaar, ook wanneer ik Firefox afsluit en daarna weer open. Er zal, vermoed ik, iets mis zijn met jouw Firefox profiel.

Hier wordt jouw probleem besproken en er wordt ook een mogelijke oplossing geboden: https://support.mozilla.org/en-US/questions/1342740

Samengevat: Hernoem of verwijder het bestand xulstore.json in jouw Firefox profiel map. In het bestand xulstore.json worden de instellingen voor de zijbalk opgeslagen. Let op: eerst je profielmap van Firefox openen, dan Firefox afsluiten en daarna pas het bestand xulstore.json hernoemen of verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan