Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ieder een,

Ik heb een (stomme!) vraag ik heb een PC van een overleden vriend
en als ik deze wil opstarten vraag hij om de XP te activeren :
via internet of via telefoon
Ik en zijn vrouw weten niet wat er verder op staat op de DH
Wat kunnen wij doen ???

Nu al bedankt voor de tips

Mvg JULIO
 
Ik heb daarvoor een een zeer mooi bestand op pc staan
In 4 stappen je pc legale, maar ik moet dat even vragen aan de beheerders vragen of ik deze mag posten ;) Ik laat nog iets horen en dan als het goed is upload ik hem bij Rs ;)
 
start de pc niet op dan? en als ie opgestart is dat kaderke om te aktiveren of krijg je hem niet aan de praat? ik vermoed dat er hier een herinstallatie is gedaan en niet binnen de 30 dagen is geaktiveerd geweest en mss kan je alsnog de aktievatie verkrijgen
 
Als je de productcode hebt en de windows is legaal (bij merkpc is dat altijd zo) kan je gewoon telefonis activeren.

Als je enkel wil weten wat op de schijf staat kan je die gewoon in een andere pc aansluiten, je kan dan gewoon zien wat er op staat en copieren, nat zo als met een cd of dvd.
 
Laatst bewerkt:
sluit me volledig aan bij nijltjetweety enige wat je zal moeten doen ook is je jumper verplaatsen van master naar slave als je de harde schijf in een andere pc zet als 2de schijf. Wanneer je bestanden gecopieerd zijn en je zet ze terug in de pc waar ze uitkomt dan weer je jumper verplaatsen van slave naar master ;)
 
sluit me volledig aan bij nijltjetweety enige wat je zal moeten doen ook is je jumper verplaatsen van master naar slave als je de harde schijf in een andere pc zet als 2de schijf. Wanneer je bestanden gecopieerd zijn en je zet ze terug in de pc waar ze uitkomt dan weer je jumper verplaatsen van slave naar master ;)

Bedankt, was ik glad vergeten bij te zetten.
En zeggen dat ik het net nog over die jumpers had in een eerdere post van me.
Sterk he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan