Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, het zal er nu misschien meer dan éénmaal toegevoegd zijn.als je een bericht neer zet en je wilt er een bijlage aan toe voegen ...
klik je op de button " uitgebreide editor "
je ziet dan het " paper-clipje " staan , wel klik daar op ...
je krijgt nu een ander venster te zien waar je in de mogelijkheid ben om naar je pdf te gaan ..
om deze hier toe te voegen als bijlage ..
succes ermee..
Dit is een cd die ik gebrand heb gekregen.vraag heb je deze zelf gebrand .....
zoja : heb je deze dan als een beeld bestand gebrand op een cd ( image to disk ) op een brand snelheid niet hoger dan 4x
Ik zal eens op zoek gaan naar een legale cd en dan nog eens proberen.ik denk qtex dat het daar aan ligt aan zijn gebrande cd-rom.kan niet anders.er zal iets mankeren waardoor de installatie niet verder wilt zou het niet liggen aan zijn mbr vandaar die link dat ik hierboven heb vermeld
heb je geen opstartherstelschijf gemaakt terwijl xp er nog opstond?
De pc is niet opstartbaar met die cd. Als ik de pc opnieuw start (zonder die cd), dan begint hij meteen bij waar hij laatst is gestopt met installeren; dus het begin van de eigenlijke installatie. Dan begint hij weer opnieuw met die melding te tonen.@ bernard ..
je heb het pdf gevolgd zei je ...
dus de xp cd is opstartbaar ...deze is dan goed gebrand ..
vraagje : je kan dus daad werkelijk vanaf de xp cd opstarten , graag een bevestiging !
vraag 2 welke xp staat er (of stond er eerst geinstalleerd )
opmerking :
indien er eerst de xp pro op stond en je gebruik nu de xp home cd dan krijg je een foutmelding...
je kunt en kan geen lagere versie installeren op een hogere , je dient dus over een xp pro installatie cd te beschikken
hewel lees dit dan maar eens goed
Ik dacht dat de aanmaak van een systeemherstelschijf (zoals we dat kennen in Windows 7) in Windows XP niet mogelijk is ?
oja de link is legaal hoor
Volgens mij dus een kopie , en verkeerd gebrand.Dit is een cd die ik gebrand heb gekregen.
De pc is niet opstartbaar met die cd. Als ik de pc opnieuw start (zonder die cd), dan begint hij meteen bij waar hij laatst is gestopt met installeren; dus het begin van de eigenlijke installatie. Dan begint hij weer opnieuw met die melding te tonen.
indien er eerst de xp pro op stond en je gebruik nu de xp home cd dan krijg je een foutmelding...
je kunt en kan geen lagere versie installeren op een hogere , je dient dus over een xp pro installatie cd te beschikken
blue motion. je hebt gelijk ik denk nu ook dat je in xp geen herstel kan aanmaken.maar in schoone boek staat wel vermeld dat je een opstartbare dvd kan aanmaken.of heeft deze ook ongelijk?