Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het antwoord Tuts. Het is een interessante link.Je kan niet iets formatteren waar je mee bezig bent. Best kijk je eens naar deze handleiding http://www.pctuts.be/f466/windows-xp-installeren-42374/
Probeer dit eens :
Foutbericht tijdens installatie van Windows XP: Het bestand 'Asms' op Windows XP Professional-cd-rom is nodig
En dan gaat het op dit stukje zodra je een dos prompt krijgt.
Cd-rom met Windows 98 Tweede editie
Plaats de cd-rom met Windows 98 Tweede editie in het cd-rom- of dvd-rom-station, typ de volgende regels bij de opdrachtprompt en druk na elke regel op ENTER. cd-rom is de stationsaanduiding van het cd-rom- of dvd-rom-station: c:
copy cd-rom:\win98\smartdrv.exe
copy cd-rom:\tools\oldmsdos\xcopy*.*
Ik heb mijn "c" schijf geformateerd met de cd.heb je geen opstartherstelschijf gemaakt terwijl xp er nog opstond?je kon ook je c schijf formateren via je cd-rom.vooraleer je xp kan installeren vraagt hij op welke partipatie deze dient gezet te worden.daarbij staat ook vermeld formateren,vernieuwen en samenvoegen.
ook je computer herstellen.steek je cd-rom erin laat hem opstarten en links onder staat er computer herstellen.
Sorry, ik weet niet hoe ik als bijlage een pdf kan doorsturen.Ik heb mijn "c" schijf geformateerd met de cd.
In de bijlage kan je zien hoe ik het heb gedaan.
Toen hij ging beginnen met de eigenlijke installatie kreeg ik dan die foutmelding.
Nu weet ik niet of dit te wijten is aan die installatieschijf, of aan de pc.
als je een bericht neer zet en je wilt er een bijlage aan toe voegen ...Sorry, ik weet niet hoe ik als bijlage een pdf kan doorsturen.
Dit is een gebrande schijf maar met een productie code.heb je soms een backup staan op een of andere partitiepatie of externe schijf?
die cd-rom is die gebrand of is die orgineel? kan zijn dat bij die gebrande cd-rom u hdd kapot is
Bedankt, ik probeer het meteen.als je een bericht neer zet en je wilt er een bijlage aan toe voegen
klik je op de button " uitgebreide editor "
je ziet dan het " paper-clipje " staan , wel klik daar op ...
je krijgt nu een ander venster te zien waar je in de mogelijkheid ben om naar je pdf te gaan ..
om deze hier toe te voegen als bijlage ..
succes ermee..
vraag heb je deze zelf gebrand .....Dit is een gebrande schijf maar met een productie code.
Ik heb nergens een back-up gemaakt, daar ik er niets van nodig had. Ik wilde gewoon beginnen met een propere XP.