Status
Niet open voor verdere reacties.
goede morgen. heb samsung writemaster gekocht maar wil zich niet installeren. ontbreekt dvdrw16x16x + tsstcorpcddvdwe-se s224q. samsung is niet zeer gewillig om te helpen. verder heb ik ook problemen met maxtor 6l080p0+ bluetotth radios + nvidiageforce fx5500 en verschillende Via= bus+ master enz. ik weet niet hoe het komt mijn interne cd wil ook niet meer. van de ene dag op de andere. weet iemand raad? heb al geprobeerd die dingen te laden maar tevergeefs. merciekes aan diegene mij wat kan verder helpen.
 
re

re

nderdaad veel drivers verdwenen ik ga proberen backup te maken op externe harde schijf van belangrijke gegevens en zal hem opnieuw moeten installeren denk ik. is vista beter dan windows xp aub?
 
Als je de driver CD rom hebt, kan je deze drivers gewoon opnieuw installeren.
Soms moet je de oude eerst de-installeren.
Of je kunt naar de website van de maker van de hardware gaan en kijken of er de nieuwste drivers beschikbaar zijn voor jouw besturing.

Vista / XP beter of slechter vind ik een moeilijke vraag.
Het ligt er aan welke hardware in de PC zit en of er voldoende geheugen in zit.
Als je een wat oudere PC hebt en je wilt Vista er op zetten, kan je problemen ondervinden met het vinden naar de juiste drivers.
Als je een nieuwe PC koopt is Vista de beste keus als je tenminste voor Microsoft kiest.

Ik heb hier zelfs nog een PC op 98SE draaien en dat is voor die PC de beste keuze, omdat deze met XP niet vooruit te krijgen is.
Snap je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan