Status
Niet open voor verdere reacties.
Hellow ,

Ik heb een probleem op mijn pc, bij een onlinescan van BitDenfender , kwam dit aan het licht , Worm Generic.47869,
Na wat zoekwerk ben ik hier bij uitgekomen , op mijn pc staat Genius van Belgacom , en het verwijst daarna .
Kan dit kwaad ??
Moet ik het verwijderen ?

Greetss Somebody
 
iworm.generic is gekend zich in populaire software te verbergen.het eraan gekoppelde uitvoerbare bestand is lassa2.exe . zoek het bestand op met je verkenner-hulp. ga dan naar de folder waar het staat in dos en verwijder het: open de cmd-prompt, ga met het commando cd de-folder-waar-het-staat naar de juiste directory en verwijder het bestand met het commando del lassa2.exe. Als dit allemaal chinees is voor je kan je best werken met een progje. een zeer goed prog is hier op de site te vinden.
 
Laatst bewerkt:
iworm.generic is gekend zich in populaire software te verbergen.het eraan gekoppelde uitvoerbare bestand is lassa2.exe . zoek het bestand op met je verkenner-hulp. ga dan naar de folder waar het staat in dos en verwijder het: open de cmd-prompt, ga met het commando cd de-folder-waar-het-staat naar de juiste directory en verwijder het bestand met het commando del lassa2.exe. Als dit allemaal chinees is voor je kan je best werken met een progje. een zeer goed prog is hier op de site te vinden.

Thanks Antwanneke , ik zal het nodige proberen uit te voeren , verslag volgt .

greetss Somebody
 
Hellow , heb dus alles handmatig verwijderd en daarna het progje laten runnen .

Resultaat , alles was zuiver , kwam mede ook doordat ik nog nergens op van mijn besmetten bestanden had geklikt .

greets en bedankt Somebody:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan