Wise Windows & Office Key Finder

Wise Windows & Office Key Finder 1.0.2.13

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
PhilipV heeft een nieuwe item ingediend:

Windows & Office Key Finder - Opzoeken van serial keys - sleutels van licentie Windows en Office

Moeiteloos ophalen van je Windows and Microsoft Office licentiesleutels kan met dit eenvoudig hulpmiddeltje.


Ben je van plan Windows te herinstalleren en kan je de licentiesleutels daarvoor niet meteen terugvinden dan zijn er diverse methoden om die terug te pakken te krijgen.
'Wise Windows Key Finder' is een klein stukje software kan je daarbij helpen.

Lanceer de tool om product ID en licentiesleutel te pakken te...​


Lees meer over dit item..
 
jammer genoeg geldt dit niet voor versies, vanaf Office 2016 en nieuwer gaat deze tool waarschijnlijk niet werken ...
 
Ik voel hier misverstandje ... ook wat @Ber post en wat wij online hebben gezet is een KEY finder. Dus het werkt voor alle versies van Office die met een key werken. De recentste versies van Office werken echter anders, met een online activatie en daar kan géén van beide tools dus iets mee aanvangen.
Maar andersom stelt het probleem zich ook niet - als je een geactiveerd product herinstalleert is het meteen bij eerste keer online gaan opnieuw geactiveerd.
 
helaas geeft deze app enkel de Win-key, de officce key kan je wel controleren NA INVOER van de Office-key.
ik vraag me af of je de Office-key op je toestel kan terug vinden met ' PID-checker ' ....?
 
Inderdaad niet zo verrijkend als het kon gehoopt worden ... ik wou hem bij de PC Tuts downloads zetten, maar na enige proberen zie ik daar maar van af...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan