Windows 10 winfix

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
is winfix te betrouwen en goed om eens per maand te gebruiken ?
ik vind ook dat firefox niet goed werkt op Windows 10.
als ik een zoekterm ingeef duurt het minuten eer hij alles bloot geeft :) er verschijnt een wit vak met een draaiende cirkel en daaronder zie je al wat zoekresultaten
 

Bijlagen

  • firefox.jpg
    firefox.jpg
    287.8 KB · Weergaven: 106
Ik gebruik ook Firefox in win 10 , wanneer ik iets invoer in de zoekbalk boven geeft dat onmiddellijk resultaat , winfix gaat daar niet veel aan veranderen denk ik .
 
ook hier geen problemen met Firefox … is deze van u dan ook up2date ..laatste versie is de 68.0.1
wat betreft Winfix of beter gezegd FixWin om deze eens per maand te late n draaien ..wel FixWin is eerder bedoeld om mogelijke problemen op te lossen ..als er dus géén probleempjes zijn heeft het géén nut om deze te draaien ..

Hoe dien je deze applicatie te gebruiken:
We stellen eerst voor dat u de systeembestandscontrole uitvoert.
De knop op de welkomstpagina zal 'sfc / scannow' uitvoeren en zal eventuele beschadigde Windows-systeembestanden controleren en vervangen.
Naar verwachting duurt het 5-10 minuten. Desgevraagd dient men opnieuw op te starten.
Vervolgens dringen we erop aan dat u een systeemherstelpunt maakt.
De meegeleverde knop maakt er een Herstelpunt aan .
We raden dan ook altijd aan om er een aan te maken voordat u wijzigingen in uw systeem aanbrengt door FixWin.
Mocht het blijken dat het probleem verergert is nadat u FixWin gebruikt heb dan kunt u de bewerking terug draaien door het zojuist aangemaakte herstelpunt te gebruiken ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan