WindowsLiveMail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik ontvang een email waar vele linken staan van zangers. Ik kan er gewoonweg op klikken en kom ik op de site van YouTube om dit liedje te beluisteren.
Ik wil nu die mail naar anderen sturen, doch bij hun werken die linken niet.
Ik denk dat de fout hier bij mij ligt, want als ik die goede mail naar mezelfs stuur, dan heb ik ook geen linken.
Kan de oorzaak bij een instelling van mijn mails zijn?
 
Als je een email doorstuurd kan het zijn dat die de "hyperlink" verwijderd zodat je enkel "plain text" overhebt.
Normaal als je die "link" kopïeerd en plakt in de adresbar van je browser moet je die ook wel kunnen zien.
Ik vermoed als je die email in HTML formaat kunt doorsturen (of richtext) dat die linken wel behouden blijven.
Kan volgens mij ook ergens ingesteld worden.
 
Als je een email doorstuurd kan het zijn dat die de "hyperlink" verwijderd zodat je enkel "plain text" overhebt.
Normaal als je die "link" kopïeerd en plakt in de adresbar van je browser moet je die ook wel kunnen zien.
Ik vermoed als je die email in HTML formaat kunt doorsturen (of richtext) dat die linken wel behouden blijven.
Kan volgens mij ook ergens ingesteld worden.

Aan die instelling ben ik niet aangekomen en staat wel degelijk op versturen als HTML.
 
Dat hoeft niet, je opent Firefox en daarna voer je het adres in naar LiveMail. Daarna is LiveMail dus geopend in Firefox.
Verstuur nu eens een bericht met Hyperlink naar jezelf.
 
Dat hoeft niet, je opent Firefox en daarna voer je het adres in naar LiveMail. Daarna is LiveMail dus geopend in Firefox.
Verstuur nu eens een bericht met Hyperlink naar jezelf.

Pluis, het probleem is opgelost. Er was niets mis met mijn instellingen van WindowsLiveMail.
Ik heb eens een mail met een link naar mezelf gestuurd en die link kon ik openen. Dus moet dit een slechte mail zijn die ik heb ontvangen.
Alvast bedankt voor jou uitleg.
Groetjes.
 
veel voorkomende problemen ....Hyperlinks werken niet meer in e-mail's..
mogelijke oorzaak hier van een fout in de registratie van de DLL -bestanden ..
dit probleem kan opgelost worden door de Internet Explorer te resetten (deze moet dus als je standaart brouwser ingesteldt zijn )

open de IE brouwser kies Extra , InternetOpties
open de tab Geavanceerd en klik op de knop Opnieuw Instellen ( negeer de waarschuwing van windows uit en ga verder ) bevestig je keuze met toepassen en ok
sluit de IE brouwser af en heropen deze weer..je start pagina dien je terug te plaatsen ..

normaal gezien zouden de hyperlinks vanuit de wlm nu weer moeten werken ..
[edit] zag juist dat het probleem verholpen was !![/edit]
 
veel voorkomende problemen ....Hyperlinks werken niet meer in e-mail's..
mogelijke oorzaak hier van een fout in de registratie van de DLL -bestanden ..
dit probleem kan opgelost worden door de Internet Explorer te resetten (deze moet dus als je standaart brouwser ingesteldt zijn )

open de IE brouwser kies Extra , InternetOpties
open de tab Geavanceerd en klik op de knop Opnieuw Instellen ( negeer de waarschuwing van windows uit en ga verder ) bevestig je keuze met toepassen en ok
sluit de IE brouwser af en heropen deze weer..je start pagina dien je terug te plaatsen ..

normaal gezien zouden de hyperlinks vanuit de wlm nu weer moeten werken ..
[edit] zag juist dat het probleem verholpen was !![/edit]

Qtex, toch hartelijk dank voor jou antwoord.
Nog een gezellige avond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan