Windows7, active-X installeren vraagt om administartor rechten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel werk ik met windows 7 en daarop heb ik mijn buitencamera op aangesloten.
Als ik naar mijn camera-site ga dan moet ik éénmalig een active-X installeren met administrator rechten?
Ik heb mijn account administrator rechten gegeven maar het installeren van de active-x wil toch niet lukken want hij geeft aan dat ik geen administartor ben?

Wij weet raad?;!
 
Kun je eens de juiste stappen beschrijven hoe je jouw account als adminstatorsaccount gemaakt hebt.

Er is namelijk een verschil tussen een administrators account en iets uitvoeren met administrators rechten.
 
Ik heb zo de account aangemaakt:
Start -> Computer -> Beheren (Computerbeheer) -> Lokale groepen en gebruikers -> Gebruiker -> Nieuwe account aanmaken -> Tab blad Lid van : administrators


Dit is de melding die ik ontvang<AXIS Media Control which enables streaming video in Microsoft Internet Explorer, has not been installed or could not be registered on this computer. To install or upgrade the
AXIS Media Control , you must have Administration rights on this computer and you must answer Yes
when asked if you wish to allow the installation. AXIS 207W can also be configured to show still images.


Kun je eens de juiste stappen beschrijven hoe je jouw account als adminstatorsaccount gemaakt hebt.

Er is namelijk een verschil tussen een administrators account en iets uitvoeren met administrators rechten.
 
Laatst bewerkt:
Uit hetgene wat ik begrijp uit de engelse tekst, staat er vermeld of je wil uitvoeren als administrator. Gewoon ja of yes klikken, en zou je normaal moeten kunnen verder gaan.
 
Als ik ja klik dan geeft hij deze tekst weer, ik begrijp hieruit dat ik geen administrator rechten zou hebben om dit bestand uit te voeren. weet jij misschien hoe ik het kan controlleren?
 
de 'echte adminstrator' efkes zichtbaar maken, staat in de topic van vista.
Type C:\Windows\system32>net user administrator /active:yes en druk
op vervolgens op Enter.
Wil je later het account weer uitschakelen wat ook kan, volg dan weer bovenstaande stappen en vervang in de
regel hierboven op het eind "yes" voor "no"
:vraagteken:​
 
Het onderstaande kent windows 7 niet?

de 'echte adminstrator' efkes zichtbaar maken, staat in de topic van vista.
Type C:\Windows\system32>net user administrator /active:yes en druk
op vervolgens op Enter.
Wil je later het account weer uitschakelen wat ook kan, volg dan weer bovenstaande stappen en vervang in de
regel hierboven op het eind "yes" voor "no"
:vraagteken:​
 
Rechtsklikken en kiezen ' uitvoeren als administrator ' is voldoende.
Ook al ben je admin, je moet het nog steeds via rechtsklik doen.
Als het niet helpt ligt het aan de driver zelf.
 
De system admin activeren is

De system admin activeren is

Druk de windowstoets van je toetsenbord in, samen met toets R
type cmd en druk enter.
Dan geef je opdracht
net user administrator /active:yes
Druk op enter.
Log uit, en je ziet nu een extra account.
Log daarmee in.

UAC hoef je niet uit te schakelen, in windows 7 kan je deze instellen in 4 niveau.
Stel hem gewoon iets lager in.
Nochthans moet het lukken met uac aan.

Misschien stoort je AV of forewall?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan