Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows XP (1)verwijderd na per vergissing enkele belangerijke files te hebben gedeleted.
Terug geinstalleerd met cd van andere vroegere versie.

Nu alle documenten die op de pc stonden verdwenen.
Kan ook niet meer online.

Vraag: Hoe terug in de oorspronkelijke staat zetten van vorige versie (1) . Ik heb de cd niet meer.
Bestaan er programmas om dat terug te zetten?

dank bij voorbaat
 
vraag om verheldering :
bedoel je dat je xp opnieuw heb geinstalleerd ...
indien zo : heb je een format gedaan vooralleer je xp geinstalleerd heb .....?
een format is het formateren van de harde schijf met name om er dan een nieuwe installatie te doen !
indien je géén format gedaan heb en de xp over de andere xp geinstalleerd heb , dan zie je in de "C : windows.old " vermeld staan en kun je bij wijze van spreken deze map terug gebruiken ...(benaderen )

indien er wel een format werd uitgevoerd ben je alles kwijt ....soms kan het zijn dat men bestanden terug vind ....****zolang de ruimte daarvan niet werd overschreven !!!! en dan nog met speciale software zoals ICare Data Recovery ( deze haalt zelfs van geformateerde schijven de bestanden terug zolang deze ruimte niet overschreven werd ....
heellaas is ICare Data Recovery NIET gratis te gebruiken ...
meerder tools kunnen dit in feite maar ook deze dienen aangekocht te worden ...

wat betreft het niet meer online kunnen , wel heb jij ook de nodige drivers geinstalleerd .....met name dan je moederbord chipset driver
 
Neen niet vooraf geformatteerd.
Kan ik dan de vorige versie terug installeren? Er stonden belangrijke bestanden op de pc, die ik niet graag kwijt ben.
In 't vervolg backuppen, maar ja berouw komt altijd na de zonde zeker?

Heel hartelijk bedankt voor de hulp!
mvg cas44
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan