Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vandaag Sp3 via de automatische updates van windows binnengehaald en geinstalleerd, nu maar afwachten of het allemaal zo verbeterd is zoals je wel eens kan lezen op internet. :blahblah:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er nog die na install van SP3 redelijke snelheidswinst gewaar worden?
Loopt prima zo...:duimop:
 
loopt hier ook goed
wat snelheid betreft moeilijk tezeggen maar zeker niet trager
wat opval:
via start - uitvoeren - msconfig - opstarten kan men ook naar hulpprogramma's
 
op mijn pc kreeg ik een foutmelding tijdens installatie op de pc's van de kids geen problemen ben de mijne nu op dit moment aan het formatteren en daarna zal het wel opgelost zijn denk ik ;)
 
krijg na de installatie van sp3 telkens als ik de live messenger opstart deze melding te zien;



als ik hier op annuleren klik start ie gewoon op, maar toch vervelend deze verschijnen dus kan mij iemand vertellen hoe ik deze melding weg krijg :vraagteken:
 
Laatst bewerkt:
als ik na installatie van SP 3 op live messenger klikte dan installeerde hij zich gewoon automatisch.heb idd na de format van gisteren probleemloos SP 3 kunnen installeren ik denk dat ik weet waar mijn fout zit ook vroeger stond Windows XP op station G ipv station C nu met de format heeft ie wel de C genomen om xp op te zetten. Heb HDD van 320 Gigabite waar xp opstaat maar heb met Hiren's boot cd deze schijf gepartioneerd zodat xp nu op 72 Gigabite staat de rest is nu Dataschijf geworden zal eenvoudiger zijn als ik ooit nog es problemen heb. heb 3 Interne HDD's en nu met de partitie die ik maakte 4 + nog 1 externe HDD dus plaats genoeg ;)
 
krijg na de installatie van sp3 telkens als ik de live messenger opstart deze melding te zien;



als ik hier op annuleren klik start ie gewoon op, maar toch vervelend deze verschijnen dus kan mij iemand vertellen hoe ik deze melding weg krijg :vraagteken:

heb de live messenger opnieuw geinstalleerd euvel is hiermee opgelost en loopt voor de rest prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan