Een programmaatje dat de moeite waard is, om Windows snel op te starten en evensnel af te sluiten en dat bovendien nog gratis is ook, is te vinden op deze webstek: Free Privacy Software (ENGLISH) en heet WIPE
Het zit hem vooral in een GRONDIG opkuisen van junk en nutteloos geworden files die door Windows en Internet Explorer worden nagelaten op de harde schijf. Kuist ook index.dat files op!
Eerst een backup maken van register en zo, is natuurlijk meer dan aangeraden.
Ook grondig nazien wat dat programma allemaal aankan, is dus ook noodzakelijk.
In mijn geval, is dit het enige programma (freeware) dat echt werkt. Ccleaner is daar een kleine broer tegen. Fcleaner, de veel krachtiger broer van Ccleaner, doet het ook goed, COMODO cleaner is nog stukken beter, maar haalt belange het niveau niet van Wipe.
Ik hoop dat jullie daarmee wat geholpen te hebben.
Het zit hem vooral in een GRONDIG opkuisen van junk en nutteloos geworden files die door Windows en Internet Explorer worden nagelaten op de harde schijf. Kuist ook index.dat files op!
Eerst een backup maken van register en zo, is natuurlijk meer dan aangeraden.
Ook grondig nazien wat dat programma allemaal aankan, is dus ook noodzakelijk.
In mijn geval, is dit het enige programma (freeware) dat echt werkt. Ccleaner is daar een kleine broer tegen. Fcleaner, de veel krachtiger broer van Ccleaner, doet het ook goed, COMODO cleaner is nog stukken beter, maar haalt belange het niveau niet van Wipe.
Ik hoop dat jullie daarmee wat geholpen te hebben.