windows vista bussines

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
hallo

ik werk met een acer travelmate7730 en zou graag naar fabrieksinstellingen gaan als ik bij opstarten op alt+f10 druk zou ik normaal op de goede weg moeten zijn maar hy doet gewoon niets hij start gewoon terug op. of is dat een ander combinatie? hoe kom ik daar terecht?
 
probleem is die heb ik niet van vista bussines? ik had gehoord dat je via fabrieksinstellingen terug kon gaan zoals bij aankoop waar bussines opstond en dit is dan de bedoeling.
 
deze staat niet op mijn pc maar heb geprobeerd om deze te downloaden maar is niet compitabel met windows dus weet je geen andere oplossing?
 
Als het goed is heb je een recovery partitie.

Ga naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje.

Klink dan op Acer eRecovery Management. daar kan je kiezen voor de backup terug te zetten die op de verborgen partitie staat. (fabrieksinstelling)
 
tuts ik had gisteren enkele keren geprobeerd om acer ecovery te downloaden maar ging niet mijn acer van travelmate 7730 stond niet op die lijst? heb alle linken geprobeerd. ben nu terug aan het proberen hij zegt dat hy nu geinstalleerd is maar krijg hem niet open komt een venster met volgende acer erocovery management is not available? nog eens geprobeerd nu zegt hy ecovery can not be installed
 
Laatst bewerkt:
hetgeen ik nodig heb. gaat niet op win7 acer empowering zegt sorry besturingsysteem word niet ondersteund?de andere software zoals
acer epower management en acer esettings management dat gaat dan wel?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan