Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier het zelfde. Ik ken helaas niks meer. Windows is niet meer op te starten .

Mocht iemand me kunnen helpn. Windows 8 start niet meer op. Via micrsoft window 8.1 gedownlad laad niet zodra ik klik any key to start from dvd. Scherm blijft zwart als ik op enter toets. Recovery van acer start niet meer op. Ben ten einde raaaf pfff

Moderator Notice: het is niet aanbevolen om je probleem in een andermans topic voor te leggen ik Qtex heb jouw je eigen topic gegeven , gelieve hier dan ook verder te gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier het zelfde. Ik ken helaas niks meer. Windows is niet meer op te starten .

Mocht iemand me kunnen helpn. Windows 8 start niet meer op. Via micrsoft window 8.1 gedownlad laad niet zodra ik klik any key to start from dvd. Scherm blijft zwart als ik op enter toets. Recovery van acer start niet meer op. Ben ten einde raaaf pfff

Moderator Notice: het is niet aanbevolen om je probleem in een andermans topic voor te leggen ik Qtex heb jouw je eigen topic gegeven , gelieve hier dan ook verder te gaan

sorrie en dank je wel :)
 
dus voor alle duidelijkheid ik bedoelde dat jij dus in je bios dient na te gaan of de harde schijf vermeld word ..
daar jij nu vermeld dat hij dus niet bootable is vermoed ik dat jij hier gewoon de door uzelf gebrande dvd met Windows 8.1 bedoeld... indien dit klopt dan heb jij waarschijnlijk gewoon de Windows 8.1.iso verkeerd gebrand op de dvd ..
jij diende deze niet te branden als een data bestand maar eerder wel als een beeld bestand (in het Engels is dit dat een image )
 
je heb dus isoburn gebruikt om de dvd aan te maken ...ik zie echter bij isoburn niet aan welke snelheid deze gebrand word ...en dit speelt wel degelijk een rol bij de oudere modellen...oudere modellen hebben namelijk het liefst dat de cd/dvd's gebrand worden op snelheid x4 en niet op x16 of hoger dit omdat ze anders problemen ondervinden met het lezen van zulke cd/dvd's
 
ik zie nergens de mogelijkheid om de snelheid in te stellen op 4x best dat je imgburn gebruikt indien je een dvd wenst te bekomen ..wil je een usb stick gebruik je best rufus
 
Ook dat heb ik geprobeert, maar die word bij opstarten niet herkend, men al ik in bios verandert naar legancy dan kannik de usb wel geven als opstarten maar lees hij niet. De herstel dvd geeft dan foutmelding op bootmrg not found. Word er beetje moedeloos van.
 
je bedoeld dus dat je met rufus je een opstartbare usb stick heb aangemaakt en dat jezelfs hier niet van kon opstarten ..
je dient in rufus wel de MBR partitie indeling voor bios of uefi te nemen heb je echter een gpt schijf indeling dan neem je de gpt indeling voor uefi
 
Sorry ik ben echt een leek. Kan ik niet op 1 of andrre manier windows 7 er op zetten of formateren? Ik probeerde al met opstarten alt f10 voor herstel maar die werkt niet in eufi en al ik bij lergancy verander dan laad hij niet verder als ik alt f10 doe
 
vermeld eens de gegevens betreffende deze Acer ...
waarom zou je naar een Windows 7 willen gaan als het besturingssysteem een Windows 8.1 is..
was deze pc bij aankoop al voorzien van de Win8.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan