Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers;

Ik heb hier een vraagje over windows mail de opvolger van outlook express.
Normaal gezien staat er bij lokale mappen dus alle mappen ook de map met adressenbestanden.
Nu is het zo dat die er bij mij en misschien ook bij anderen deze map er niet bijstaat.
Heb al alles opgezocht in de instellingen maar kan deze map dus niet in lokale mappen zetten.
Weet iemand hoe het moet ?? Of kan dit gewoon niet ?
 
beste rudy;in de bijgeleverde link naar windows mail zie ik nergens een aanwijzing naar het maken van mappen laat staan de manier waarop ik mijn contactpersonen daar in die map kan toevoegen.
Normaal moet deze map al bestaan in lokale mappen ; zo was het met outlook express en outlook 2003 en 2007.
 
De werking van Windows Mail is grotendeels vergelijkbaar met de voorganger Outlook Express, maar werkt beter samen met andere onderdelen van Windows Vista, zoals Windows Contactpersonen en Windows Agenda.
 
Het enige dat ik momenteel kan doen is het aanduiden van de mapcontactpersonen bovenaan de balk(werkbalk ?).
Dit is een omslachtig werkje omdat ik dan wel de adressen zie maar als ik er eentje wil uithalen moet ik eerst nog eens op samenvatting klikken en daarna nog eens op het mailadres van de persoon in kwestie,pas daarna krijg ik dus een nieuw mailvenster open met het mailadres van de persoon aan wie ik een mailtje wil verzenden.
Vroeger met outlook express en outlook 2003 zelfs met 2007 stond mijn adressenboek in de lokale mappen.
Als ik dan op mijn adressenboek klikte en een persoon aanduide dan verscheen er ogenblikkelijk een nieuw e-mailbericht met de naam van de persoon al ingevuld , zodat ik alleen maar een bericht moest invoegen en dan op verzenden klikken.
 
als u windows mail opend en op nieuw klikt en dan op AAN klikt ziet u toch uw contactpersonen of niet??
 
Inderdaad laurek,dat is zo.maar via de map adressenbestand hoef ik dus alleen de naam aan te klikken en de nieuwe mail is er ook.
Alleen kan ik dat niet doen omdat het adressenboek niet in de lokale mappen staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan