Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello , sinds mijn laatste windows 7 - update van 15-09-2017 krijg ik bij het opstarten
van de desktop PC deze melding :Het programma kan niet worden gestart omdat D3DCOMPILER_47.dll ontbreekt
Hoe kan ik dit oplossen Graag een antwoord wat de oplossing van dit probleem is
m.v.g.
 
De eerste 2 heb ik al geprobeerd maar levert niets op,heb op internet dit gevonden


Op mijn PC OS: MS Windows 7 64-bits kreeg ik na het installeren van een nieuwe printer bij het opstarten van Canon Quick Menu en bij het wijzigen van sommige instellingen in Canon Quick Menu de melding:

[Hidden Window: CNQMMAIN.EXE - Systeemfout]
Het programma kan niet worden gestart omdat OVFImgProc.dll ontbreekt op uw computer.
U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.



Heb het herhaaldelijk opnieuw geïnstalleerd en een update gedownload maar de foutmelding verscheen telkens bij het op starten van CNQM.

Maar volgens mij werkt alles naar behoren, toch hinderlijk vond ik.



Van Canon kreeg ik als antwoord op mijn vraag:
Helaas moeten wij u meedelen dat de foutmeldingen die u krijgt door Windows gegenereerd worden.
Wij kunnen u enkel adviseren om contact op te nemen met Microsoft hierover.



Zelf heb ik inmiddels een oplossing gevonden.
Op mijn systeem heb ik het programma BlazePhoto 2.0 staan, geleverd bij een Foto Dia scanner in de programma map vond ik OVFImgProc.dll.
Heb deze naar de programma map van Canon/Quick Menu gekopieerd.
Daarna kreeg ik bij het opstarten van CNQM de foutmelding dat hij SCCBCore.dll niet kon vinden, deze heb ik dus ook gekopieerd.

Canon Quick Menu start nu zonder fout melding.

Het is bij mij ook zo dat Quick menu van mijn canon printer niet start sinds de laatste windows update, heb de printersoftware verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
maar de fout blijft zich voordoen
Bedankt voor de gedane moeite
Navy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan