Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Heb windows 7 geinstaleerd maar ik kan niet op het internet komen ik heb de experian box van kpn draadloos en als ik de instalatie cd van de box wil instaleren zegt hij dat hij het systeen niet herkent het is cd voor de vista is er ook een andere manier op internet te komen of kan ik beter wachten tot er een cd uit komt voor de windows 7.

Gr. Jan
 
Hoi
Welke drivers word er dan bedoeld is dat de cd van de expiria box of zijn er nog andere drivers weet niet welke dat zijn.
Gr. Jan
 
Kan je uw laptop niet ergens inpluggen op internet ?
Zo kan windows 7 de drivers updaten.
 
Ik heb vista ultimate er op staan en daar over heb ik windows 7 geinstaleerd of moet ik de drivers van vista nog extra downloaden?
 
Probeer eerst eens gewoon met Vista en dan bedraad naar de Experiabox.
Als het goed is heb je hiervoor geen installatie CD rom nodig.
Als dit lukt, ga je met de bijgeleverd key. Deze heb je in de documentatie ontvangen van KPN en deze key staat ook meestal op de stikker onderop de Experiabox, een draadloos netwerk maken.

Als dit gelukt is zou ik pas weer aan Windows7 gaan denken of dit misschien ook werkt.
 
Misschien zijn wij wel veel te "haastig" om over te gaan op de nieuwste software of OS
een beetje geduld kan veel problemen vermijden (al moet ik toegeven dat ook ik benieuwd ben naar windows7)
 
Probleem had ik ook met wifi heb kabel gebruikt en kon zo de drivers langs update binnehalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan