windows 7 Blue screen probleem help.

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie kan mij helpen.?

een vriend van mij heeft iedere keer blue screens

niet achter elkaar dat is het rare soms 2x per dag en soms duurt het 2 a 3 dagen wat de oorzaak is weet ik niet.
memtest86 vond geen errors ik hoop dat iemand kan helpen wat het is ik heb 2 files er uit gehaald van de blue screen maar kan 1 bestand niet openen.

her instaleren van windows 7 heeft niet geholpen.
zelfs nieuwste driver niet. het gaat om een asus laptop.

blue screen.jpg



hierbij de bestanden xml bestand en .dmp <<< die krijg ik niet open.

https://hotfile.com/dl/249827883/41babba/blue_screen_info.zip.html
 
Het probleem komt voor in de driver van de Wireless netwerk adapter (Atheros)
l1c62x64.sys

Laatste nieuwe driver downloaden, huidige driver verwijderen, en uiteindelijk de nieuwste driver installeren.
 
Laatst bewerkt:
reactie op DDragon
ik zal de wifi driver herinstaleren en wat is de reden waarom die .dmp bestand niet kan openen.
dat blijf ik vreemd vinden.
ik hou jullie op de hoogte.

reactie op pluis
ik heb de laptop open gehad en de fan zag er goed uit warm wordt hij wel.
maar dat is toch normaal.?
 
beste luc

voor mij gaat het veel verder wat ik niet begrijp wat er dan instaat is het aan die bestand te zien wat de oorzaak is van het probleem.?
in de eerdere reactie DDragon die zij dat het de wifi driver is.

vandaag is de laptop al 2x uitgevallen met een blue screen.
 
ik kan en wil niet geloven dat AVG de oorzaak is van je blue screen's...
gebruik zelf al verschillende jaren de AVG internet security en heb nog nooit een blue screen gehad..
 
Combinatie van software/drivers vermoed ik. AVG hooked in op het netwerk, en als die driver niet 100% zuiver geprogrammeerd is (zoals wel meer voorvalt bij Atheros heb ik de indruk), dan krijg je zoiets.
Exception not handled... Er loopt iets fout en de fout wordt in de software niet correct opgevangen en afgehandeld.
 
tot heden is er nog geen Blue screen geweest de persoon in kwestie wil nu ff afwachten tot maandag om zeker te weten dat er geen blue screen meer komt.

hij gebruik nu avast antivirus. ik hou jullie op de hoogte en nogmaals super bedankt voor jullie hulp.
 
de Blue screen zijn helemaal gestopt.

ik wil iedereen nogmaals bedanken voor jullie inzet. ik blijf het ook raar vinden waarom het gebeurd is.
om hardware te veranderen voor AVG met een laptop wordt erg duur.
hij draai nu Avast met malwarebytes en werkt naar behoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan