Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 1 vaio laptop met windows 7 32 bit met uitsluitend zwart scherm. de andere hebben windows xp en windows 64 bit . De hersteldisk is niet meer te vinden. Nu heb ik dus een probleem want een hersteldisk maken met 7 64 bit werkt niet . Kan iemand me helpen aan een windows 7 32 bit hersteldisk ???
PS de opstart-partitie op de HDD is ook om zeep.
 
Het ligt er aan waarom er een zwart scherm is.
Als het scherm of grafische kaart kapot is heb je aan een hersteldisk niet zo veel.

Krijg je na het opstarten wel een BIOS scherm te zien ?
 
Grafische kaart is niet kapot want het scherm doet het prima. Ik heb tegen beter weten in toch geprobeert op te starten met een herstelcd van de 64bit versie maar zoals verwacht geeft hij aan dat het het verkeerde systeem is. bios start gewoon met F2 .
Wel kun je gewoon bladeren in de HDD als je opstart met 64bit maar verder kun je niets doen. De Sony ugrade cd van vista naar windows 7 werkt uiteraard ook niet . alleen een herstel disk van de 32bit versie van windows 7. ik heb deze overigend al gevonden hier op pctuts en op cd gebrand maar in tegenstelling met de 64bit versie van mezelf doet die helemaal niets.
 
heb ik al gevonden hier al heb ik zelf de 64 bit versie ook want ik heb 4 pc's met windows 7 64bit de 32 bit versie heb ik hier gedownload maar die werkt niet.
 
indien je een installatie cd heb van jouw windows kan je deze gebruiken om een herstel te doen , immers heeft deze de recovery aan boord ..Bekijk bijlage 7400
en zoals jij te kennen geeft denk ik dat jezelf wel over de win7 all in one bezit !! is mijn vermoeden fout ...

kun je een iso branden : zie hier
gebruik bijv : img burn om deze iso te branden
 
Laatst bewerkt:
Ik had de 32bit versie uitgepakt en gecopieerd op cd . die werkte niet . later gebrand als iso en alles is opgelost, het systeem is hersteld en draaid weer uitstekend. p.s. ik heb i.d.d. alle orginele windows cd's maar recovery via de orginele windows cd lukte steeds niet. Nu was deze 32bit een upgrade (orgineel van Sony) want oorspronkelijk stond er vista op de laptop. Misschien was dat de reden. Ook een OS opstart via de server die we hier hebben lukte niet. Maar enfin alles werkt weer , bedankt allemaal voor de tips.
 
dan zet ik hier een slotje op ...dus de repair disk heeft het hem weer gefikst ;)
mocht je ooit de x64 repair disk's nodig hebben ,laat maar iets horen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan