Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, laatst vooraleer mijn pc afgesloten werd zij hij ; updates bijwerken en windows afsluiten.
Toen ik hem opnieuw opstart had,geeft hij enkel nog een zwart beeld en mijn muis cursor, nu heb ik al geprobeerd om in veilige modus op te starten, maar hier het zelfde probleem.
Heb ook al systeemhertsel geprobeerd maar hier geeft hij aan, dat het herstel niet gelukt is.
Ik heb windows 10 64 bit.
 
Een zwart beeld met een cursor tijdens updates betekend meestal dat de pc op dat moment bezig is met de installatie van de updates.
Het enige wat je op zo'n moment kunt doen is wachten tot alles is geïnstalleerd en Windows doorstart.
Hoe lang dit duurt hangt af van de grootte en de hoeveelheid updates en de snelheid van de pc / hardwware.

Na het binnenhalen en installeren zal de pc meestal afsluiten bij 30% en daarna opnieuw opstarten en dan de resterende 70% van de updates installatie afwerken. Het ligt er een beetje aan om welke updates het gaat, soms heb je enige tijd een zwart scherm.
 
bedankt voor de snelle reactie, maar ik denk niet dat hier het probleem is, heeft hier al een hele dag zo hier gestaan, zonder enig resultaat. Meestal staat er dan ook bij dat hij updates aan het installeren is.
Krijg het logo van windows met een draaiende cirkel er onder, en daarna start hij gewoon door naar het zwarte scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan